Hidlen Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Har sett litt på e39 M5 i det siste og har funnet 3 stk. Hva synes dere? noen som kjenner til noen av bilene? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18145022 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15970655
///FredriK.S Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 JEG ville gått for den med med 1.eier, og som er orginal!
Erebus Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Ingen av dem. Hvis du skal ha E39 M5, for guds skyld kjøp en produsert etter Mars 2000. gjenoppbygging av motor er artige greier, olje og vanoser som ryker, no thanks...
THE WOLF Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 den blå nederst har ligget ute ett år eller noe.
Jay-O Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Ingen av dem.Hvis du skal ha E39 M5, for guds skyld kjøp en produsert etter Mars 2000. gjenoppbygging av motor er artige greier, olje og vanoser som ryker, no thanks... Den hvite er en 2002 mod iflg annonsen da...
Erebus Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Ingen av dem.Hvis du skal ha E39 M5, for guds skyld kjøp en produsert etter Mars 2000. gjenoppbygging av motor er artige greier, olje og vanoser som ryker, no thanks... Den hvite er en 2002 mod iflg annonsen da... Ombygd, og ser ikke ut...veldig usikkert hva du evnt. ville fått igjen ved videre salg... Finn deg en orginalbil med lav kilometer, 2001 eller nyere. Det får du igjen for når du selger den videre.
Arotished Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Ingen av dem.Hvis du skal ha E39 M5, for guds skyld kjøp en produsert etter Mars 2000. gjenoppbygging av motor er artige greier, olje og vanoser som ryker, no thanks... Ikke vær redd for en M5 som er produsert før Mars 2000. BMW oppgraderte stempelringene etter Mars 2000 men det rapporteres forsatt om litt høy oljeforbruk på de bilene produsert etter Mars 2000. F.eks så kjørte jeg 3000km sist uke å da presset jeg motoren ganske hardt på auto bahn, måtte etterfylte ca 1 liter 10-60 olje. Vel å merke er min motor er produsert FØR Mars 2000. Ang. vanosene så er dette et problem på ALLE bmw motorer. Eneste forsjellen på VANOSENE før og etter 2001/2002 på M5'n er at klaringen er redusert litt i gearene for å redusere raslelyden pluss har de installert en dingeboms som holder på oljetrykket til vanosene etter du slår av bilen. Det som leier å ryke på disse er oringene til solenoidene pga oljen gjør oringene harde, enkel sak å bytte. Største problemet på disse bilene er clutch og MAF sensorer. Ang en hvite, så var det en litt høy pris for en ombygget M5, selv om det følger med TUV godkjenning. Pen farge med mindre pene felger og blått interjør passer ikke helt. Uansett, TUV godkjenning hjelper ikke så mye hos BT siden de har rett til å overstyre TUV godkjenningen. Vet ikke hvilken bil den er bygget om ifra men hvis det ikke er en 540 så blir godkjenningen vanskelig med tanke på vekt og at den er ombygget før en evt søknad er levert hjelper heller ikke. Men ser at SS Performance skilter på bilen så regner med at det er de som har bygget denne bilen om å de kan virkelig sakene sine! Regner med at de kan bistå i denne prossesen da de har godkjent flere E39 M5 ombygg før, til å med en E39 M5 Stasjonsvogn. Som Erebus sier, finn deg en orginal med lav km (men km disse bilene har ingen skade av litt km da sålenge de er blitt passet på).
bmwkizn Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Likte den estorilblåen godt jeg Den svarte var også pen Kjøp en med servicehistorikk å lavest mulig Km..Den hvite bør du holde deg langt unna
Hidlen Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Takker for svar;) har hørt noe snakk om den lyseblåe m5en før, men husker ikke helt hva det var for noe.. men har ligget til salgs lenge.
SofaKingFresh Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Sett den hvite gå rundt i byen her PEN farge, og felgene er heller ikke så altfor gærne når du ser de på kloss hold. Klart, de er spesielle, men noen liker det spesielt? Ville gått for den sorte
Bmwnilsen Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 den sorte uten tvil, og sett ditt eget preg på den:) 1 eier og servicer fulgt til punkt og prikke er gull:D
Arotished Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Den forsto jeg ikke helt. Sikter du til den svarte M5'n? Tror NAVI'n er mer lokkende på det bildet enn "racing pedaler".
hauken Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 han mente nok at racing pedaler er JALLA!!iallefall ikke originalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå