Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke den hvite iallefall, den var mindre pen med de felgene og det blå interiøret samt manglende godkjenning på ombygget.

Skrevet

Hmm, vet ikke hva M5 leveres med orginalt.

Ja, med tanke på at den som ikke var godkjent var i samme prisklasse som en som er godkjent så er det ingen tvil om hvilken man skal velge.

Så en annen ombygget E39 M5 (også "stock") i salgstråden å han ville ha bud over 300 000 men føler det også er litt mye. Skulle jeg ha selgt min så ville jeg vært fornøyd med 250 000 tross 100 000 i oppgraderinger.

Skrevet
Har sett litt på e39 M5 i det siste og har funnet 3 stk. Hva synes dere? noen som kjenner til noen av bilene?

Den hvite ville jeg aldri hatt. Den tiltaler meg like mye som ei bøtte sand i Sahara. En-eiers-bilen er den som tiltaler meg mest.

Skrevet
Hmm, vet ikke hva M5 leveres med orginalt.

Ja, med tanke på at den som ikke var godkjent var i samme prisklasse som en som er godkjent så er det ingen tvil om hvilken man skal velge.

Så en annen ombygget E39 M5 (også "stock") i salgstråden å han ville ha bud over 300 000 men føler det også er litt mye. Skulle jeg ha selgt min så ville jeg vært fornøyd med 250 000 tross 100 000 i oppgraderinger.

Selger du din da? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...