PIIIPower Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Jeg vet det er mange tråder her på forumet om dette, men så var det dette med å hente opp gammelt nytt.. Jeg skal da bytte plugger på bilen og her kan man jo velge i plugger fra 210.- til 10.-. Så har jeg leita litt og i tillegg sett hva som som sto i bilen. Og dette fant jeg ut: "BMW" plugg til 210.- skal gå 60.000km Mine hadde gått 75.000 uten at det var noe problem, men elektroden var litt slitt på sidene. Fargen var akkurat slik den skulle. Så titta jeg på denne og der stor det "DENSO K20TXR" ok.. sjekka litt rundt og dette skal da tilsvare denne "BMW" pluggen til 210 kroner stykket. Fant til slutt Jacob's Auto-Supply hadde denne.. og prisen... 57,50 pr stk. Så har jeg nå kjøpt dritt plugger eller er disse faktisk like gode som pluggene til 210 kr (også kjent som NGK BKR6EQUP)?
GeirAndre Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 fordi detstår bmw er pluggene dyrere.. men du kan finne de samme pluggene til halve prisen på torshow for eks.
mudbug Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Jeg har fått opplyst fra BMW (deleravdelingen) at tennplugger fra BMW skal skifte ved 100.000 km. Hvis du har tennplugger originale fra BMW, så skifter ved 100 000km. Jeg skiftet nettopp min på 97 000 km.
bjalle Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Denso er japsebil plugger og hører ikke hjemme i en bmw motor,det er kun NGK som er brukelig her.
Fliid Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Er overføringstabeller for tennplugger. Om pluggen du har funnet tilsvarer original plugg ifølge tabellene, så tut å kjør. Bmw kjørere har en forkjærlighet for NGK og Bosch.
Bjølle Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 BMW har gått over til Bosch, ifølge GS Bildeler....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå