Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det koblet jeg bort idag, Det har også sammenheng med cruisecontrol såvidt jeg har fått med meg.., Utenom det monterte jeg også bort aircondition motoren, viskosen, og mølla, Har stappet gris i servopumpa og blokkert den, Skal kjøre uten servo., men pumpa må være der pga reimhjulet.

Monterte også opp den nye 535 kjøleren. Bolt on! 8)

ckm037zxo8ldchi3oqsq.jpg

neste for tur er Elnettet på motoren, modifisere gasswire og montere bensinslanger..

Skrevet

gris i servo'n = fett o.l for ikke tørr kjøre??

skal gjøre det sånn jeg å, men tenkte å ta servoolje, men kanskje du har bedre forslag :P

og forresten, åssen gikk det med klaring i tunnellen din??

Skrevet
hvorfor fjerner alle slikt ekstrautstyr?og hvorfor fjerne servo?

Sparer endel vekt, skal ikke ha ac i denne uansett, bruker vanlig klima., Og servo er for pingler.. 8)

Skrevet
Hadde det ikke vært bedre å kjøre olje gjennom pumpen, bare utelatt selve tannstangen fra systemet?

Olja blir jo altfor varm etterhvert, og kommer langsomt til å ødelegge hele pumpa, som igjen kan gjøre at reimhjulet ikke går rundt skikkelig.. Min teori iallefall. Med gris skal den holde mye lenger, og er ikke utsatt for varme.

MEn, mulig jeg setter opp et annet reimhjul, og tar bort servopumpa, Sparer endel plass og vekt på det!

Skrevet

kan du ikke fjerne dørene også?hva skal man med dem?må jo spare vekt..haha :P du får la meg sitte på en tur når bilen din er ferdig så skal jeg bedømme om du har gjort ett klokt valg :P

Skrevet

Oljen blir ikke spesielt varm av å bare sirkulere gjennom pumpen. Det er trykket via tannstangen som står for varmgangen.

Hadde jeg vært deg så ville jeg ha beholdt servo på denne bilen. Jeg snakker av erfaring:) Regner med at etter èn sesong så er du enig med meg... :lol:

På mitt siste prosjekt har jeg elektrisk servopumpe i bagasjerommet. Fungerer veldig bra!

Hadde det ikke vært bedre å kjøre olje gjennom pumpen, bare utelatt selve tannstangen fra systemet?

Olja blir jo altfor varm etterhvert, og kommer langsomt til å ødelegge hele pumpa, som igjen kan gjøre at reimhjulet ikke går rundt skikkelig.. Min teori iallefall. Med gris skal den holde mye lenger, og er ikke utsatt for varme.

MEn, mulig jeg setter opp et annet reimhjul, og tar bort servopumpa, Sparer endel plass og vekt på det!

Skrevet

Kan jo bli spennende å se hvordan det blir å hente igjen en kontra på tørra i 60 km/t, eller mer, UTEN servo....? ;) La meg bare si at det er en spesiell følelse.... :P

Lykke til Hylle, det ser ut til å bli greit leketøy da! :D

Men blir den ikke litt vel framtung med V8....?? :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...