Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvor mye betalte du for m3 intriør`?

Det kosta noen kroner det., Kjøpte det av m3 yngve her på forumet.

Vanskelig å få tak i m3 interiør i Norge iallefall., spesiellt i den fargen jeg har fått tak i. Må nok bla opp endel lapper for et greit komplett interiør! ;-)

Så jo veldig fin ut under denne. Usveisa? :o Meget tøft prosjekt, morsomt at noen tør å prøve! :lol:

Veldig urørt karrosseri her ja, Det er kappa hull til 6x9 høytalere under hattehylla, forferdelig irriterende, men den må byttes ut, ellers helt original og uskrudd! deilig! hehe.

De hjørnene hvor det ofte kommer rust foran skal taes bort og sveises på en glatt flate som følger formen, Har lest at de kun er der pga det var et festepunkt når karrosseriet ble bygget.

Jeg lurer jammen på om jeg skal lakke bilen i en fin litt mørkelys brunfarge! 8)

Skrevet

mørkelys brunfarge? :P hørtes bra ut det..blir brun da?

skal du ikke ha 2delt lakk?! hva med grønn nede på bilen og på selve takplata, og grå imellom? det har jeg troa på med de lyktene du har + tona ruter..

Skrevet

hehe... stilig måte å snu karossen på må jeg si :)

gled deg til å montere delene du har fått tak i. deg er så digg å se hvordan delene havner på plass.

blir de nye delene (understell) overhalt og evt lakkert før montering?

Skrevet

Alt blir vel som nytt i understellet ja, det eneste org blir traversen, var så lite rust på den at jeg kan bruke den! skal vel blåse den og lakkeres!

Var litt spenstig den karrossrulla der ja, men det funka jo helt fintfint!:)

Har sett for meg to fargealternativer, Synes disse er helt rÅ :

3600712596_99afdd04c6.jpg

yjk3droei3eqhc2q7pz8.png

esxer8kdpke0t1w8zhmi.jpg

Skrevet
er du ikke ferdig enda mann?venter på prøvetur jo :P

haha...,.

Det tar den tiden det tar! Sommern 2011 er relistisk med tanke på at bilen skal være godkjent ombygget.. , Vurderer litt forskjellige motoralternativer nå, skal ha den godkjent.

Fått noen fine pakker i posten gitt..

Startec, orignalt sota lykter bak, og Originale hella gule De foran.

t27lhbvndarp0a9x129a.jpg

Er ikke så fan av chrom, men disse ringene skal få bli rene og skinne fint igjen.

n1xkpy2na51w2tn0uild.jpg

Neste ut er vel felgene som skal få en fin glans, Å så blir det vel bredding og lakkering om noen måneder! :)

Skrevet

Var nede hos dere da jeg solgte noen dekk til Eirik! Sykt kaldt det var i bygget.

Fikk sett på prosjektene og snakket lenge med Mr Viste. :wink:

Ser ut for at du må rydde litt rundt deg hehe! Var greit med deler rundt i "reolene", som ikke var der :lol:

Blir spennende å følge prosjektene til dere begge, må si jeg sikler litt på den touringen når den er ferdig.

Tror jeg ville valgt den litt utradisjonelle brune på e30n. Den var jo sykt rå!

Skrevet
Var nede hos dere da jeg solgte noen dekk til Eirik! Sykt kaldt det var i bygget.

Fikk sett på prosjektene og snakket lenge med Mr Viste. :wink:

Ser ut for at du må rydde litt rundt deg hehe! Var greit med deler rundt i "reolene", som ikke var der :lol:

Blir spennende å følge prosjektene til dere begge, må si jeg sikler litt på den touringen når den er ferdig.

Tror jeg ville valgt den litt utradisjonelle brune på e30n. Den var jo sykt rå!

Heheh..! Det få delene jeg hadde liggende der har blitt henta og lagt hjem til meg, Interiør og felger, samt for og bakstilling er nå hjemme, og alle lyktene er her i Oslo, så da er det ikke særlig mye av det som er der som skal brukes.,. Kun traversen foran faktisk! Blir fort mye rot i kulden! hehe..

Tror 328 touringen kan bli bra den når den blir ferdig! ser ut som han får noen råe felger på den, og greit sterk motor under huven! :)

Wicky : Får lett 2000,- for slike lykter nå om dagen.

Fått deg Bmw igjen nå? Du må ringe en dag så vi får spist en kebab på bislett! ;-)

Kom over denne nydelige Blå m3'en..

Alternativene mine nå er

Brun

Hennarød

eller en lignende blåfarge som den under her :

11.jpg

Skrevet

har ikke bmw nei..blir vel ikke bmw igjen på en god stund..tror jeg skal ha noe britisk :P

man spiser ikke kebab på bislet...sånt gjør man bare ikke..men ja..når er du i oslo igjen?

Skrevet

Hehe, jeg har aldri sett en Brun e30 m3 iallefall, Finnes det noen som er levert med det ORG?

Liker godt delphin grey metallic, hadde det på e30 mtech-1 jeg hadde!

5mbewzqtigzkpoiv31c6.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...