hylle Skrevet August 21, 2009 Forfatter Skrevet August 21, 2009 M62 4,4 liter med 6trinns manuell kasse er i hus, Ledningsnettet er lagt opp slik at startsperren er borte. Tenkte kjøpe 265mm clutch, handler vel letta svinghjul fra turner motorsport etterhvert. Går litt treigt fremover nå, siden jeg flytter til Oslo.. Men skal nok klare og bli ferdig til sommeren! Brom broom!!
YearPlaze Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 tar du med deg 740 en te Oslo eller sette du an igjen i Stavanger silk at eg kan stikka innom og lofta an av og til (ofte) mvh Eivind
hylle Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Heheh, solgte 740en fredag, så nå e d 344i'en som telle! Koss går d me nye bimmeren då?
YearPlaze Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 går så ei kula den mye fekk du for 740 en?? mvh Eivind
wicky124 Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 vi begge gikk fra store sjuere til små treere du får gi en lyd ifra deg så får du hjelpe til å skru på min innimellom
hylle Skrevet August 25, 2009 Forfatter Skrevet August 25, 2009 Heheh, Fekk greit for ann! Wicky: Hehheh, Hater og skru e36... Få deg e30 å er jeg med anytime! ------------------------------------------ Er nå igang med å bytte ledningsnett på m62 motoren, Motorfester blir bestillt imorgen fra 300mm.de. Skal vel også få på plass bremsekraftforstereren fra 740 imorgen!
YearPlaze Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 kor ti du reise til Oslo! kunne gjerne kommet innom og sitt på e30 en hvis du ikke har reist enda
hylle Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 hei flytte kje heilt ennå alligavel. vente te leiemarkedet roe seg litt, så nå bare jobbe eg å skrur e30. Ska skru heile kvelden, bare å plinga på! me snakkes!
hylle Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Går litt fremover!.. Lærer meg selv å sveise med Mig om dagen,. Først og fremst må det sveises en ny brakket til bremsekraftforsterkeren. Har funnet ut at det blir billigere å bestille ferdige manifolder istedenfor å bygge om de originale. med tanke på x antall timer + materiale til rundt 1200,- så går jeg nok for disse 2 manifoldene fra koed. Men dette må jeg vurdere litt, så jeg får se hva jeg ender opp med. Ellers så har jeg bestillt disse motorfestene fra 300mm.de. Så, det går stille og rolig fremover.. Skulle hatt flere timer i døgnet!
EirikL Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Jeg håper virkelig du får dette godkjent. Har en drøm om å bygge om til V8 i en E30 selv, men kun hvis det er muligheter for å få det streetlegal. Hvis du er stødig i tysk, så finner du en veldig god artikkel i ti deler på www.e30.de som omhandler slik ombygging med masse bilder og tips. Stå på videre
hylle Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Jeg bygger vel egentlig bilen for å ha noe gøy å kjøre med når KNA Raceway ute ved sokndal starter opp., Det er et stort baneanlegg som skal komme opp her i distriktet., Om jeg kan få skilt på den med de papirene jeg har gjenstår og se! Bestillte idag disse ferdiglagte v8 manifoldene som passer rett på i e30., har også bestillt e28 535 kjøler, og motorfestene er på vei..! Har funnet ut at jeg kan bruke Mellomaksling fra e36 328, fra e30 m3, e30 325E(!!) Så dersom noen har dette hører jeg gjerne ifra!
hylle Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Trenger også en sperrediff til E30, Den store diffen(?) som folk kaller det.. Dersom noen har dette kan jeg fint bytte inn en 750 sperrediff jeg har med bare rett over 100.000km, hvis det er av interresse!
hylle Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Handla noe tøffe greier av M3 Yngve idag, Forstilling fra Z3/mCoupe. SÅ da er forstillingen i orden, Må vurdere litt hvordan det blir bak, er nødt for å ha større bremser.
hylle Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Snart komplett 4,4liters v8..! mangler noe smådeler og pjatt før den er helt komplett!
hylle Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Idag har jeg skaffa mellomaksling som er bolt on, Svinghjul, samt trykkplate og lamell, Dersom noen har compact bakstilling med skiver til salgs, skrik ut! -hylle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå