babjorn Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Bare lurte på om noen vet om det er noe galt med GS ? Leverte inn en ordre på Søndagen 12.07.09 å den er ikke behandlet enda,syns bare dette var utrolig rart..Har bestilt derfra flere ganger uten noe stress å begynner å lure på om det er like greit å avbestille å bestille en anne plass. Så hvis noen vet noe så sleng ut,Takker.
Stephan.s Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Vil gjette på at mye av svaret ligger i hvilken tid på året det er (les: fellesferie)
Kai-P. Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 (les: fellesferie) Der traff du nok spikeren på hodet!
Morgan GS Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Riktig er det ferie tid og mindre folk på jobb.så det er mye kø på tlf å lignende. men ring meg eller send meg en PM så skal jeg sjekke bestillingen din.
babjorn Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Ja sant så sant,tenkte ikke på det bare ble litt frustrert hehe Takker for svar alle man Da er det bare å vente,må vente på deler før jeg får gjordt noe med bilen så da blir det ferie hehe
Kai-P. Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Er kjedelig å vente på noe, tiden går så fryktelig sakte.. Sorry for OT.
babjorn Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Er kjedelig å vente på noe, tiden går så fryktelig sakte.. Sorry for OT. Jupp men sånn er det noen ganger Godt å se andre må vente også hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå