Mylo Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Er det noen her som bruker Enter Forsikring? Har fått et knalltilbud ifra selgeren min. Nesten for bra til å være sant. Lurer på diverse erfaringer med selskapet, særlig når det først går galt. Takk for Svar! mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 aner ikke hva det er engang, kanskje en link hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Ble tilbudt forsikring fra Enter, når jeg jobbet hos Møller Bil, å de går ut med et utrolig tilbud 1. året, så skrur de prisen opp noe vanvittig etter på. Han ene jeg jobbet med, slet i nesten 1/2 år, med å få sagt opp forsikringen, for ingen hos Enter "gadd" å gjøre noen, å dermed fikk ikke andre selskap opprette ny forsikring for ham. Enter bare fortsatte å sende ham purringer, å den siste med inkassovarsel. Tror han endte opp med trussel om politianmeldelse før dem ga seg. Så enkelt å greit STYR UNNA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Jeg har hatt enter bilforsikring i 2 år nå snart og er fornøyd med dem. Har tidligere hatt -Gjensidige, 4 biler ( Bare kødd med fakturaer og ikke avtalte priser ) - If ,1bil( Funket helt greit, Bare synd at dem var for dyre på det jeg ville ha) -Og har nå Enter. Jeg har hørt at dem har tilbud til 1års avtaler på nybilforsikring på møller, men jeg ble nå opplyst dette av møller OG enter da jeg fikk avtalen. Dette står jo faktisk i avtalen, men kanskje ikke alle som leser den?? og etter ett år kan man jo finne noen andre som er billigere. Jeg er i hvertfall fornøyd så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Har også hatt Enter forsikring i et par år, og er fornøyd. Hyggelig kundeservice, gode priser og ikke noe tull så langt. Har ikke hatt noen skader dog, så vet ikke hvordan de håndterer sånt, men ingenting å klage på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Gi meg en link,så ringer eg i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Enter har jeg også veldig god erfaring med. Om du har flere forsikringer er de ihvertfall veldig medgjørlige. Men har ikke hatt noen skader, så vet ikke hvordan de forholder seg da evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Ønsker du pris på forsikring hos iF, kan du sende meg en PM da jeg jobber her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Hadde Enter forsikring et par år. Bilen ble stjålet og jeg fikk pengene mine uten problemer Var også hyggelig kundeservice. Gikk over til Gjensidige da det ble billigere for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 har også Enter forsikring og jeg har ingenting å klage på. http://www.enter-forsikring.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trotsche Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Jeg ble "lurt" til å kjøpe Enter forsikring med ny bil og har bare negative erfaringer med kundeservice. Forsikringen som i utgangspunktet skulle bli mye billigere enn hos konkurrentene endte opp som mye dyrere etter at Enter satte ned bonusen min og nektet og sette den opp til det riktige nivået. Etter mange lange epostvekslinger og telefonsamtaler med svært motvillige kundebehandlere fikk jeg beskjed om at alt var i orden, men selskapet fortsetter å sende for høye fakturaer selv om jeg har gjort dem oppmerksomme på feilen. I tillegg trodde jeg at jeg fikk leiebil dersom det var noe galt med bilen, men det gjelder kun ved kaskoskade uten at det var åpenbart da selgeren prakket på meg forsikringen over telefon. Er det noe som går i stykker på bilen din uten at du har krasjet så får du ingen leiebil, men her er det selvfølgelig bare jeg som ikke har lest det med små skrift før skaden skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Jeg synes selv at enter er et useriøst opplegg... hjemmesiden dems ser ut som en OB-reklame : http://www.enter-forsikring.no/ Jobbet selv i If.. og de var lite til hjelp i saker hvor jeg prøvde å hjelpe kunder med bytte osv. kun åpent 8 til 4 på hverdager osv. Vi hadde en case hvor en kompis av en på kontoret gikk for enter istedenfor If på sin 2010 A5 2.0tfsi fordi enter var ca 1000kr billigere pr år. 2 mnd senere gikk cluchen åt skogen og enter dekket ikke denne på sin super, imotsetning til If... så det kosta eieren 47.000,- på møller! - den tusenlappen han sparte i forsikring da... etter å ha jobbet i den verden så hadde jeg valg gjensidige eller If avhengig av hvem som gir best pris. forutsatt at det er en GOD forsikring man ønsker da... hadde unison tidligere et par år, der fikk jeg aldri tak i noen, tlf linjene var ikke operative osv. så var lite imponert over de også bortsett fra at det var rimelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shorin Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Hadde enter forsikring i og med at jeg fikk et godt tilbud når jeg kjøpte min forrige bil hos BMW-forhandler. Ingen andre selskap som kunne matche pris. Selv etter det første året så var ingen andre selskap i nærheten. Beholdt derfor enter helt til jeg solgte bilen. Har aldri hatt skade på bil så jeg vet ikke hvordan de er da. Hadde en kamerat som jeg mener huske ikke var så fornøyd med enter.... Mao. mye forskjellig, men jeg var fornøyd med pris og ville brukt dem igjen om de var billigst og forøvrig hadde like vilkår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Jeg synes selv at enter er et useriøst opplegg... hjemmesiden dems ser ut som en OB-reklame : http://www.enter-forsikring.no/Jobbet selv i If.. og de var lite til hjelp i saker hvor jeg prøvde å hjelpe kunder med bytte osv. kun åpent 8 til 4 på hverdager osv. Vi hadde en case hvor en kompis av en på kontoret gikk for enter istedenfor If på sin 2010 A5 2.0tfsi fordi enter var ca 1000kr billigere pr år. 2 mnd senere gikk cluchen åt skogen og enter dekket ikke denne på sin super, imotsetning til If... så det kosta eieren 47.000,- på møller! - den tusenlappen han sparte i forsikring da... etter å ha jobbet i den verden så hadde jeg valg gjensidige eller If avhengig av hvem som gir best pris. forutsatt at det er en GOD forsikring man ønsker da... hadde unison tidligere et par år, der fikk jeg aldri tak i noen, tlf linjene var ikke operative osv. så var lite imponert over de også bortsett fra at det var rimelig... Litt ot, men jeg hadde vel kontaktet andre en forsikringsselskapet mitt, hvis clutchen røk på min ett år gamle bil..... Har forresten også elendig erfaring med enter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Enter har jeg aldri prøvd, men har hatt Gjensidige i mange år helt til jeg kjøpte min F10 525da da skulle de plutsellig ha 13 000,- i året bare for bilen, min forrige bil var E39 530da og den betalte jeg bare 6000ognoe for. Sjekket med if men de ble mye dyrere! Endte opp med Sparebank1 der slapp jeg unna med 6700,- har 25 000km i året! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå