Chris_325iM Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Jeg synes selv at enter er et useriøst opplegg... hjemmesiden dems ser ut som en OB-reklame : http://www.enter-forsikring.no/Jobbet selv i If.. og de var lite til hjelp i saker hvor jeg prøvde å hjelpe kunder med bytte osv. kun åpent 8 til 4 på hverdager osv. Vi hadde en case hvor en kompis av en på kontoret gikk for enter istedenfor If på sin 2010 A5 2.0tfsi fordi enter var ca 1000kr billigere pr år. 2 mnd senere gikk cluchen åt skogen og enter dekket ikke denne på sin super, imotsetning til If... så det kosta eieren 47.000,- på møller! - den tusenlappen han sparte i forsikring da... etter å ha jobbet i den verden så hadde jeg valg gjensidige eller If avhengig av hvem som gir best pris. forutsatt at det er en GOD forsikring man ønsker da... hadde unison tidligere et par år, der fikk jeg aldri tak i noen, tlf linjene var ikke operative osv. så var lite imponert over de også bortsett fra at det var rimelig... Litt ot, men jeg hadde vel kontaktet andre en forsikringsselskapet mitt, hvis clutchen røk på min ett år gamle bil..... Har forresten også elendig erfaring med enter Vel, det gjorde han også, men møller mente dette ikke var reklamasjonssak... Ble mye krangling ut av den casen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrE36as Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Jeg har vært innom både Storebrand, IF, Tryg og Gjensidige de siste årene, men må si at IF er de værst når det kommer til kundeservice og medgjørelighet. Jaja, er man en herre under 24 år blir man kriminalisert i alle selskap uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Jeg synes selv at enter er et useriøst opplegg... hjemmesiden dems ser ut som en OB-reklame : http://www.enter-forsikring.no/Jobbet selv i If.. og de var lite til hjelp i saker hvor jeg prøvde å hjelpe kunder med bytte osv. kun åpent 8 til 4 på hverdager osv. Vi hadde en case hvor en kompis av en på kontoret gikk for enter istedenfor If på sin 2010 A5 2.0tfsi fordi enter var ca 1000kr billigere pr år. 2 mnd senere gikk cluchen åt skogen og enter dekket ikke denne på sin super, imotsetning til If... så det kosta eieren 47.000,- på møller! - den tusenlappen han sparte i forsikring da... etter å ha jobbet i den verden så hadde jeg valg gjensidige eller If avhengig av hvem som gir best pris. forutsatt at det er en GOD forsikring man ønsker da... hadde unison tidligere et par år, der fikk jeg aldri tak i noen, tlf linjene var ikke operative osv. så var lite imponert over de også bortsett fra at det var rimelig... Litt ot, men jeg hadde vel kontaktet andre en forsikringsselskapet mitt, hvis clutchen røk på min ett år gamle bil..... Har forresten også elendig erfaring med enter Vel, det gjorde han også, men møller mente dette ikke var reklamasjonssak... Ble mye krangling ut av den casen der! Dekker Forsikringen slitedeler, det var jeg ikke klar over 47.000 var jo en veldig høypris på et kløtsjbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Hehe ja... men det er noe som heter at det skal være "en plutselig og uforutsett årsak" - som gjør at bilen ikke er kjørbar. dette gjelder motor, gir, drivlinje og elektronikk. så den kan nok tydes mange veier haha Jeg så aldri kvitteringa, men det er summen vedkommende kom opp med.... Men det er da også en grunn til at jeg ikke jobber med forsikring lengre... håpløs bransje (for meg hvertfall...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maresias Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Mine erfaringer med Enter Forsikring er i sum negative. Jeg ble tilbudt Enter Forsikring gjennom Møller Bil da jeg tegnet leasingavtale. Det virker som Enter Forsikring og Møller Bil har en eller annen form for samarbeid. Møller Bil har sannsynligvis sendt beskjed til Enter Forsikring dagen da jeg signerte avtale om leasingbil. Men jeg fikk ikke bilen utlevert før en god stund senere. Til tross for dette ble jeg fakturert for perioden fra og med avtaleinngåelse. Jeg sa fra til dem om dette, men dette ignorerte de. Jeg har vært på tråden med Kundeservice. De første gangene ble jeg møtt med en kald skulder, og den ene gangen virket han jeg snakket med totalt uinteressert og til dels uhøflig. Det var bedre neste gang da jeg truet med å flytte til et annet selskap. Da var personen jeg snakket med hyggelig. Men jeg fant ut at de har skrudd opp prisen etter det første året og det er betraktelig billigere et annet sted. Enter ryddet aldri ordentlig opp i at jeg ble fakturert for en del dager før jeg fikk utlevert bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå