Howrd Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Driter meg sikkert godt ved å spørre om dette, men jeg lover at jeg har gjort no intensiv søking uten resultat.. Spørsmålet er som topic.. Hva trenger jeg for å få på en m-tech2 frontfanger på min preface e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Jeg har ett komplett kit til E30 preface liggende ute =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Er laget M-techII kopier for prefacelift karosseri. Er vel det Clarion er innpå her og tenker jeg.. Får ikke fatt i "ombyggingsdeler" for original m-techII plastikk til M-techI bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Jeg har ett komplett kit til E30 preface liggende ute =D Har sett i tråden din og vurdert det, men blir kanskje litt for dyrt for meg, så vil du vel at folk skal hente? Men, går det ikke an å sette inn de "festene" som går ut fra rammevangen i front? eller blir det fortsatt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Dette bare festes utenpå de orginale støtfangerene vil jeg tro, trer dem innpå. Vil heeelst at folk skal hente ja, klart, kan møte deg med det, ikkenoe stress det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå