tool-nes Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Er ganske så fersk på dette området, men har alltid vært stor fan av e30, og suget er stort etter en e30 med sekser og pustehjelp Har sitti å lest gjennom utallige sider med prosjekt tråder, og blir utrolig inspirert, spesielt av tråden til Andii2k7, som er noe ala det jeg tenker meg. Har hatt noen e30 før, blant annet var førstebilen en e30 316, ikke noe å hoppe i taket for, men var utrolig artig bil faktisk. Etter dette har det blitt mye forskjellige biler, men drømmen om turboladet e30 har alltid vært der. Og nå begynner da dette suget etter et lite langtidsprosjekt å ta overhånd Hvordan anbefaler folk å starte på et slikt prosjekt? Tanken min er å kjøpe en m20b25 motor og jobb meg utifra det og kjøpe bilen senere når motoren begynner å se komplett ut. Har sett litt på det turbokitet til a-dekk. Hvordan er dette? Hvis det blir å gå for det e a-dekk kitet, hva burde jeg kjøpe i tillegg? Hva burde gjøres inni motoren, holder det med original innmat og kanskje en MLS pakning? Tips og råd mottas med stor takk Og takker for all inspirasjon som er i alle prosjekttådene her
NiklasJa Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Her er et søk jeg har laget bla deg igjennom alle de ti sidene så burde du få litt relevant informasjon http://www.google.no/search?hl=no&as_qd ... %B8k&meta= Jeg kan kun se at a-dekk sine kit høster lovord her på forumet. Off topic: Søkefunksjonen her på bimmers er veldig dårlig synes jeg, liker bedre å bruke "site:bimmers.no" funksjonen til google.
T. Thøgersen Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Ikke noe somhelst slemt ment, men billig, holdbart og bra er ikke lett å få til. Been there, done that.
tool-nes Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 Ikke noe somhelst slemt ment, men billig, holdbart og bra er ikke lett å få til. Been there, done that. Det er jeg klar over, kan vel oversette billig til billigst.. hehe
kbteknik Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 jeg hadde kontaktet a-dekk han har solgt en turbosett og kan hjelpe deg hvis noe går galt.
Lars89 Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 M102, dvs 745i-motor. Originalt med 3,5 turbo og 252hk
tool-nes Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 M102, dvs 745i-motor. Originalt med 3,5 turbo og 252hk Hvordan er denne å få ned i en liten e30 da? Og prisen på denne ligger på ca?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå