Gå til innhold

Hvilken styling?  

35 stemmer

1. 1. Hvilken styling?

• M-tech
      18
    • AC schnitzer
      16
    • Alpina
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og funderer litt på hvilken look som ville blitt best på bilen min. En E36 316i compact.

Står mellom M-tech, AC schnitzer, og alpina.

Noen bilder av bilen:

qqm8ebe9e6v4opbk3e2h.jpg

xap5xjqej3c32ildpfyv.jpg

qpr0ljrl9jq8beelmh5g.jpg

Skrevet

Har bare bilde av frontleppa nå.

dhz62k5dppngaxcgvdrf.jpg

Men blir det ACS så kommer jeg til å gå all the way (Men gradvis siden schnitzer er dyrt) med frontleppe, sidespeil, bakrutesenker, hekkspoiler.

Har ikke funnet sideskjørt, så tenkte da å bruke airdynamic skjørt fra M3 sedan. Og M lister med ACS emblemer ;)

Edit: Og ACS typeIII racing (hvis jeg får tak i til en grei pris) felger.

Skrevet

Hva med den originale M-greia som settes under originalfronten? Den så veldig bra ut syns ialllefall jeg.

Skrevet

Arild G: Den du postet der hadde jo vært dritfin med org. lykter, m-lister og ikke chrom-felger :D

rolfi: Skjøne ikke helt hva du mente. Den som jeg postet bilde av?

Skrevet

Var ikke så galt det nei, men savnet noe "mer" på en måte. Får jo alpina frontleppe også da. Ser jo bra ut på springsteen sin bil i hvertfall ;)

Men må inrømme at jeg forelsket meg litt i den røde acs compacten her oppe :)

Skrevet
Var ikke så galt det nei, men savnet noe "mer" på en måte. Får jo alpina frontleppe også da. Ser jo bra ut på springsteen sin bil i hvertfall ;)

Men må inrømme at jeg forelsket meg litt i den røde acs compacten her oppe :)

:kose:

Både ACS og Alpina kan bli veldig bra :) Ingen av delene er spesielt billig, men det er da ikke skikkelig m-tech heller :)

Skrevet

Alt koster desverre :(

Har jo prøvd å skaffe meg en ekstrajobb for å finanasiere slike ting, men det er jo håpløst å finne noe som kan kombineres med den jobben jeg allerede har. Jobber nattskift på fulltid, og "alle" trenger jo bare folk på kvelden eller i en turnus som ikke passer mitt skjema :evil:

Får fortsette å lete :)

Skrevet
Likte hvordan den så ut i det første bildet faktisk :P Minus sota baklykter.

:klemme:

Hehe, ikke mobbe sota baklykter :P

Mulig jeg går for org. med hvit blink etterhvert, men det blir i såfall når snuten eller BT klager :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...