icc Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Prøver å løsne ene demperen foran på en e30. Har sånn 17mm dyp pipe-sak og umbrako, men får ikke pipen ned til mutteren pga. det svarte gummi greiene rundt. Går det an å ta bort denne svarte gummisaken med stålring i midten eller må jeg gå til spesialtilpassing av pipen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 jeg pleier å bruke luftverktøy da går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Hmm.. kan man plukke ut hele driten uten og løsne den? Altså bare å løsne de små skruene rundt på toppen av dempertårnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Jeg skjønner ingenting.. Forklar med en delefilm eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Etter litt tenking så skjønner jeg hvor du er henn. Delefilmen fikk meg på rett spor. Jeg trodde på ett utrolig vis at du var i bunn av fjørben. Du lurer på hvordan du skrur av tårnlager. For demperen får du jo ut ved og demontere mutteren som sitter skrudd i fjørben. Men over til saken. Standard langpipe skal passe, i utgangspunktet. Bruk luftverktøy for å løsne mutteren. Da slipper du og holde igjen, noe som somregel aldri går uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Hmm.. okei. Takk for tips. Tro om det går med en god, el-muttertrekker? Kanskje like greit å bare kjøpe seg et kompr.sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 El muttertrekker kan gå. Om den er rask og sterk nok. Luft er selvfølgelig å foretrekke. Ser du er titt og ofte innom med nye spørsmål og tydeligvis en noe ivrig bil skruer. Ett kompressor sett er da en investering for din del. Sparer deg for mye hodebry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå