mrloseth Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 hei, jeg prøvde idag og bytte speedometer i min 2000 mod e39, når jeg satte inn de nye så virket alt helt til jeg startet opp, da fungerer ikke turteller, og mest sansynlig kmt også, men temp/bensin og kjøre komputer og alt annet fungerte, er de noen som vet hva jeg kan gjøre for å få mitt nye(brukte) speedometer til og fungere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Må vell inn til bmw og restarte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloseth Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 vet du om noen har gjort dette før? snakket med bmw verkstede og dem hadde ikke gjort dette mange ganger, kun på helt nye instrument.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 vet du om noen har gjort dette før? snakket med bmw verkstede og dem hadde ikke gjort dette mange ganger, kun på helt nye instrument..Har kun lest her på forumet,må inn og oppdatere tror eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloseth Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 jeg har prøvd og søke meg fram å forumet for og finne lignende tråder, men ingen hell i dette, har du link til meg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloseth Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 flere som har byttet instrument og turteller ikke har fungert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå