Armanic Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Som spurt i oveskrift. er det noen som er derifra? Som kunne ha gjort meg en tjeneste ? Mvh Mathias.
Leadfoot Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Var der i dag faktisk. Halvannen time unna der jeg bor.
Armanic Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 ah ja : ) skulle ha sett på en bil for meg :- ) Siden jeg bor i Trondheim, så blir det litt langt å kjøre for å kanskje kjøpe bil :- ) Så om noen har kunne ha gjort meg den tjenesten, så hadde vært kjempeglad for det :- )
Leadfoot Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 ah ja : ) skulle ha sett på en bil for meg :- )Siden jeg bor i Trondheim, så blir det litt langt å kjøre for å kanskje kjøpe bil :- ) Så om noen har kunne ha gjort meg den tjenesten, så hadde vært kjempeglad for det :- ) Så det sto en mørk grå E34 på Shell-stasjonen der faktisk. Støtfangeren foran var ødelagt på høyre side, forhjul på passasjersiden var punktert. Tror bakfangeren var ødelagt den og. Var det denne du tenkte på?
Armanic Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 ehehehe, nei : D Det er snakk om en Calypso Rød en : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå