Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei gutter!

Du min kjære lillebror ser etter noe pålitelig og småsprekt rundt 60.000 helst.

Han så på en Seat Ibiza Cupra 2000 modell med 1.8t VAG poteten vet dere, 156 hestern...

Er det noen alternativer i den prisklassen, hva ville dere sett på i det segmentet?

Skrevet

jeg har en opel astra GSI til salgs. 30 000.- det er en 92 model da. men de ble kun laget i 92. 160 hk. GSI ble orginalt levert med samme 2,0 DOHC 16V som sitter i opel calibra.

qj52lze014i8a7i7c7oa.jpg

nnmwlg0r6j4r7hhqhjwm.jpg

Skrevet

Mitt råd er å se på stand fremfor årsmodell - når de er 10 år og eldre, så er de gamle like vel :)

Kanskje sett etter en 3 serie (e36) i pen og god stand, med grei motor..Evt en tilsvarende 5-serie om han vil ha en litt større og mer romslig bil, med litt mer komfort og noe mindre kjøreegenskaper + litt høyere forbruk da :)

Får ikke så mye spennende BMW fra 2000-tallet, for 60000 vertfall :P

Skrevet

poenget da er vel at det blir kort vei opp til en E46....decisions decisions... men sånn kan man jo hele tiden argumentere for "litt oppover". må holde oss innenfor en viss prisklasse her :P

men så lenge utropsprisen er under 100 er det vel litt rom for pruting, og jeg kan kanskje hjelpe litt til..hvis jeg får prøve bilen iblandt ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...