JorgenM Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Bump, da er prisen 180.000 Vi har kjøpt X5, så 330i'n står bare i garasjen nå og vi vil selvsagt helst bli kvitt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Hvordan er rusten på denne bilen? de ha store svakheter i fugene i alle 4 dører. spesielt i bunn, samme gjelder for panser og bakluke. har du inspisert dette nøye? I dører osc kan rusten oppdages som små tynne ''larver'' i lakken som man egentlig ikke forbinder med rust, men det er det altså på disse bilene.. synd men sant:-) ta med deg lommelykta og bruk 5 minutter pr dør også gi meg en tilbakemelding på dette:-) MvH Anders_W Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Da har jeg inspisert litt. Bilen er litt skitten nå, da det er X5'en som har fått mest oppmerksomhet de siste ukene På dørene er det ingen antydning til rust noen steder. Her er noen bilder: Bilde fra venstre side av lasterommet. Ingen rust der: Over til høyre side, en rustflekk ved kanten og en liten over spylerveskelokket: Ingen rust på sidene av bakluka: En rustflekk på undersiden av bakluka: Over til panser. En rustflekk på undersiden fremme. Ellers ingen antydning til rust på panser: Tar med bilde av venstre nedre del av framspoiler der forrige eier har vært borti noe. Resten er fluekadavre : Og delvis knust venstre baklykt, som var slik da jeg kjøpte den men ikke har fått skifta enda. Jeg betaler for nye lykter hvis det er ønskelig (2800,- hos GS). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 var det noe rust midt på bakluka bortenfor den rustflekken du tok bilde av der`? fugen så litt ''hjemmefuga'' ut. kanskje det er utbedret noe rust der tidligere bare? Takk for tidenes flotteste svar med bilder:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Ikke noe rust der, men ser ut som det er gjort noe arbeid der tidligere ja. Må innrømme jeg ikke har sett det før selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 hehe. ooki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Da er denne bilen solgt til den nette sum av 50k Fikk plutselig et større aksjeutbytte og slo til på første budet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 50.000??! da hadde nok jeg glatt slått til selv om jeg har en bil å ikke er på utkikk etter en slik bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg