Terje320d Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Er slarke i gearstangen på E46'n min.. Men lurer litt på hvilke av disse delene jeg må kjøpe for å få fjernet det.. Må jeg kjøpe hele overførings stangen? Eller er det nok med Del 6 som er på toppen?
Fliid Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Her var det dårlig med svar gitt. Nummer 6 er vibrasjonsdemper. Den kan du beholde. Varenummer: GBE46 hos Schmiedmann.no , da får du alt du trenger for å bli kvitt slakken.
S.Arnesen Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Det du må bytte erdel 2 4 og 7 på den sprengskissen. " og 4 er ett mareritt å bytte, da mellom akselen er veldig i veien...
Fliid Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 10 og 11 da? For ikke å glemme den som ikke er nummerert på skissen. Nummer 4, kort flat trekker. Rett i sporet, bikk ut. Foringen dette ned. Træ den av. Træ på ny. Dytt i spor. Ikke så vanskelig det vel S arnesen. God plass : )
Terje320d Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Del nr. 9 med låseplint 12 er nå bestilt. Resten mener jeg er i ok stand. Så nå vil tiden vise
S.Arnesen Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 10 og 11 da? For ikke å glemme den som ikke er nummerert på skissen. 10 og 11 trengs ikke byttes, da det er kun skiver som gjør at klipset sitter stramt. Selv byttet jeg ut de med skiver i rustfritt Den metal pinen er det heller ikke noe vits å bytte ut, da den ikke blir noe slitt. Var ikke det på de 3 bilene jeg har byttet på ihvertfall... Hcem er det som ikke er skisset på tegningen?
Fliid Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Syntes tallet 9 var dumt plassert, dermed trodde jeg en del ikke var nummerert. Man kan bytte ut i skiver ja. 12 kan bli sltt. Om puten inne i hylsen er slitt nok. Som sagt. Finens ferdige billige sett for dette. tilogmed linket. tut å kjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå