MariusW Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Har to forskjellige lyder fra rattet mitt. de kommer på flere spesifikke punkt hele veien rundt begge veier. De kan minne om en knirkelyd eller svaaak og kort klikkelyd. (altså da bare ett eneste klikk fra hvert av de "punktene") Noe smøring som må til her eller? Med min flaks er det vell noe mye mer da jeg trodde skvikinga fra clutchen var en smørejobb og viste seg å være slavesylinderen
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 har hørt om problemet før og meiner at det kunne bli fiksa ved å smøre noen plast ringer som satt på styrestaget elns (den som går imellom tannstaget og rattet) kan vere litt vanskelig å komme til ligger ein guide om det på youtube
Velox Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Ta av rattet først. Blås rent rundt om der. Ofte at det kommer inn smådrit som blir liggende o kime imot metallet. Men det kan også være at du faktisk har slakk i staget. Men da skal det bare klikke, ikke knirke. Ta av og blås rent du. Samt smør på med olje. Eller nærmere sprut på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå