stianly Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 noen som vet hva det kan være.... de dunket også begynte de å skrape.:S takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 oy, det kan være så mangt. Men muligens noen løse tenner inni der.. Jekk opp bilen og sjekk hjullager først. Hvis alt er tett og fint der, kan du dra ut stikkakslingene og sjekke at tennene der er fine. Om bilen enda skraper må du demontere klokka bak og se.. Du kan prøve og ta av med bilen og stoppe en god del ganger for å finne ut om det mangler noen tenner. Bilen vil nøkke eller ripe litt ekstra når du tar av da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34series Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 ta ut den følern til speedometret som står på akslingen, er bare 2 skruer. det er en magnet på den, så ser du om det er merye spon og metal splinter på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Hvorfor ikke bare jekke opp bilen så begge hjulene står fri fra bakken og snurre på hjula? Får lokalisert ulyden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 okei skal spesifisere me llitt venstre bakhjul. me førersia der kommer lyden fra noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 henger meg på, har et lignende problem. har samme lyder bak selv, vet ikke hva det er?? dunke, metall skrape lyd, smell, har hat min på bukk og svevet den der, men da er ikke lyden der. noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 på min var de premsebond feste ( den som strammer bremsebåndet som hoppet av å kilte seg. bremsebånda mine er ute og den var stripset opp. så det var probleme mitt. hjule var også tungt å dra rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå