svart Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Hallo! Har sjekket litt linker her på forumet om ombygging til multifunksjonsratt. Leste noe om at opp til 97 så var det ikke lagt opp ledningsnett til multifr, har en mistanke om at det gjelder 98 modellen min og. Tatt noen bilder, kan dere se allerede nå på bildene at det ikke er lagt opp i min bil? .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 ingen som kan se? må jeg demontere mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 slepe-ringen må ihvertfall byttes ut..den sitter bak rattet og følger med ut når du tar ut rattet. Må ha en som er 7-polig, den du har er 4-polig..men om det er lagt opp til mf videre aner jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Har ikke trua på at det er ferdig lagt opp. Ledningsnett fra bmw er laget for hva slags utstyr man har. DVS. det er ikke ekstra plugger osv i ledningsnettene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Kan si meg enig der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 huff, ikke bra. Hadde et lite håp om cruise control, men da blir det sikkert en kostbar operasjon. Demonterer litt til å tar noen flere bilder av den sleperingen. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 lokk opp panseret ditt og ta ett bilde av motorrom også er du snill så kan jeg med helt sikkert fortelle deg om det er lagt opp til cruise-controll eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Der er cruise-control motoren. Sitter den der tørr jeg banne på at det er lagt opp ledningsnett frem til sleperingen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 ser dårlig ut der:-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 jepps der var det null niks cruise-control gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 her var det bare fire ledninger, hadde håpet på flere, kanskje det er noen lenger nede på rattstammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Hehe, innse det, så slipper du å demontere hele bilen, det er ikke lagt opp cruisekontroll i bilen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 ja, får sutre i noen dager så går det nok over...MEN har sett linker på ettermontering:-) Huff, for et nederlag..Tusen takk for hjelpen ihvertfall, skriver igjen når bilen er i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Desverre har du den umulige årsmodellen der det ikke er opplegg til multiratt, det finnes ettermonterings sett tilogmed 97modell men ikke til 98 da det er en mellom modell. Nyere årganger har elektrisk gasspedal så de trenger bare rattet for å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå