Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her omm dagen begynte motoren min å går på 3 og var på verksted for å finne ut hva det var. de mente det var ventilene som hadde knekt men jeg ville teste å bare bytte plugger, da jeg tok ut plugg nr 4 så var den slått i stykker. prøvde da å starte den og da virket den på alle men jeg har fått en forferdelig tikk i den. er det farlig å kjøre med og hva må jeg gjøre for å få det vekk?

Skrevet

det er ikke blitt slått av noe på den pluggen, høres ikke ut som noe er knekt inni der men den tikker bare veldig mye. har kjørt den lite men er avhengig av bil så da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre

• 1 month later...
Skrevet

etter tre uker med tikk så kom det klakking. det var spjeldet i innsuget som datt inn i motoren. den slo hull på stemplet og knakk ventilen min den. nå er ny motor satt inn

Skrevet
etter tre uker med tikk så kom det klakking. det var spjeldet i innsuget som datt inn i motoren. den slo hull på stemplet og knakk ventilen min den. nå er ny motor satt inn

:roll:

Skrevet

kunne du ikke tatt med deg bussen hjem a:P tror jeg vet hvem du er:P Men er vel ikke så mye dyrere å bytte en sånn motor, iforhold til å sette den på verkstedet for det koster ihvertfall penger, om en ikke kan det selv da vel og merke.. kan få kjøpt IS motoren min snart, bare få satt inn 3,8'en;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Du er ikke alene med en slik "strategi ". Foreslår å finne på noe annet neste gang fare er på ferde.

Men hvem er vel jeg til å foreslå å endre til en så tullete holdning. Er vel økonomien jeg først å fremst tenker på da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...