Esbos Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Har en e34 stående og vet egentlig ikke hva som er hva under panseret. Laster opp noen bilder her, håper noen av dere kan forklare meg litt, slik at jeg blir litt klokere Første blilde av motor: Andre bilde av motor: Tar med et bilde av under siden også når jeg først var igang..: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Dette er en 525tds (2,5l. turbo diesel), motorkode m51d25 hvis det var det du lurte på. "Trakten" til vifta mangler forøverig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Glemte vel egentlig å si at det var en 525tds, som hillmar sier. Det jeg lurer på er hva er de forskjellige delene der inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Noen flere ting du lurer på hva er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Takk. Hvor sitter turboen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Under luftfilterboksen, skimter den såvidt i bunn av bilde 2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 ok, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Ser ca sånn ut hvis du ikke vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå