smez Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 driver å lurer på å bygge drifte bil av en e36 coupe og lurere på om det er noen her med erfaring på ksport og hvordan disse eventult hadde fungert til drifting..
S.Arnesen Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 nå er jo k sport ett merke som lager mye rart, så det er greit å nevne hva du tenker på. Understell? bremser? stoler? osv
Chris_325iM Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 King B bruker jo bare K-sport på sin E34 M5 å er storfornøyd, så det skulle vel ikke være noe problem?
NiklasJa Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Jeg har k-sport. Bremse, coil overs og camber justerings plater på min. Er storfornøyd med alt. Veldig god kvalitet. Coiloverene er grise stive, jeg har mine på det mykeste og er fortsatt veldig stivt. Men til drifting er det helt sikkert optimalt. Stort pluss at de er veldig enkle å justere (samenlignet med koni) i "felten". Bremsene er sitter som lim, både racing og gate klossene støver veldig mye (spesielt racing). Jeg byttet til ferrodo klosser (husker ikke hvilken) disse er mye bedre, støver mindre, dog er livsfarlige når de er kalde Hvis du bytter til camberjusteringen får du ingen foring i dempertårnet., noe som gjør at det kan slå fryktelig hardt i dempertårn. Har også hørt rykter om at sveisen kan revne pga. av dette men vet ikke om det er sant.
smez Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 tenkte på komplett understell.. men tusen takk for svar.. hjalp mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå