OOTT Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Hei tenkte å gjøre et prosjekt ut av bmwen min med styling og litt trimming (SÅ BILLIG SOM MULIG! er ikke akkurat rik..) har en del steinsprut skader så jeg tenkte å slenge på et bodykit og en hellakering. må jo ha litt fart også så tenkte å skifte litt av hvert i motorromme også, -nye ventiler (2stk tikker) -grenrør (hvis du tjener noe hk på det) -chip -kvassere kam(er) hvis den ikke blir en mye større bensin sluker en det den allerede er. eventuelt noe mere hvis det er noen gode forslag motor delene vet jeg ikke helt hvor jeg skal få tak i men har sigla på et bodykit på bsbildeler http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... 8/9153/671 er åpen for andre forslag
Gjest Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Hvis motoren din også er 89mod og med katalysator egner den seg godt til snik turbo bygg da den ha 1:8,8 i comp. Morsomme maskiner:) Sats heller på på å finne deg 540 front osv det er litt mindre harry:P hehe
Glenn-Andre Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 håper virkelig ikke du var seriøs ang det bodykit`et.
NeonMuffler Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 old deg unna v8 fronten, den ser bare trøtt ut, med mindre du har skikkelig fanger som bildet over, men den får du aldri tak i desverre
Superbeetle Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Går det virkelig an å se på den stylingen og seriøst mene at det ser bra ut? Jeg ville gått for org M5 styling, evt ingen styling men litt fete felger og mye senk! Om motoren tikker så kan vel det ordnes ved en ventiljustering. Trenger ikke å bytte alle ventilene iallefall.. Men om motoren er kjørt langt så kan jo gjerne en overhaling av toppen være fornuftig:)
ole_m7 Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Hjelp! IKKE sett på den fangeren. Kjøp heller alpina fanger på koed...
OOTT Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Hvis motoren din også er 89mod og med katalysator egner den seg godt til snik turbo bygg da den ha 1:8,8 i comp. Morsomme maskiner:)Sats heller på på å finne deg 540 front osv det er litt mindre harry:P hehe ja den hadde ordna seg den men er vel litt vanskelig å få tak i? må nesten ha ett helt kit når en først er i gang, ser vel grise stykt ut med bare en front fanger uten skjørter og bak fanger? håper virkelig ikke du var seriøs ang det bodykit`et. er desverre det jeg har råd til, billigste du får tak i hehe.. Går det virkelig an å se på den stylingen og seriøst mene at det ser bra ut?Jeg ville gått for org M5 styling, evt ingen styling men litt fete felger og mye senk! Om motoren tikker så kan vel det ordnes ved en ventiljustering. Trenger ikke å bytte alle ventilene iallefall.. Men om motoren er kjørt langt så kan jo gjerne en overhaling av toppen være fornuftig:) Senking skal jeg holde meg langt unna i og med jeg bor innover en lang dårlig grusvei som jeg gjerne vil ha litt fart innover.. hehe.. føler m5 stylinga er litt simpel,(ikke noe vont ment..) og 19 tommer felger har jeg ordna meg kunne tenkt meg noen ventiler som tålte litt mere hvis jeg skal ha turbo senere når pengene strekker til, trodde det ikke var mulig å justere et parr ventiler? mangler en bar eller to i cylinderen de er til.. Hjelp! IKKE sett på den fangeren. Kjøp heller alpina fanger på koed... må jo nesten ha bodykit når jeg er i gang, tenkte å valse hjulbuene også men vet ikke helt hvor eller hvordan jeg kan få gjort det..
bmwkizn Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Velg det bodukittet som DU syns ser bra ut ikke hør på alle de fra "originalpolitiet" her inne Hvis DU syns det er pent so go for it Stå på
pål Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Er enkel kam på 12ventileren, så trenger kun å bytte en om du skal ha kvassere kam. Kan jo prøve å justere ventilene, kanksje tikkinga blir borte av bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå