Gå til innhold

Er denne E30'n på bimmers?

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

1 serie har kun størrelsen på sin side. Hva angår utseende, vekt og motoralternativer uten å måtte pantsette huset, sakker den akterut.

En E30 er bare unik... klarer ikke å sette ord på det. Spot on modell i mine øyne, med noen ørsmå mods (som vi liker å gjøre ved f.eks 24v modernisering og oppgradert fjærer, dempere og foringer).

Det nærmeste jeg kommer E30 idag er Z3 Coupe. Evt. E46 M3 (CSL)... gir litt av samme feelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For de som liker å kjøre fort rundt en bane og leike seg ellers (inkludert meg) Så er vekt alfa.... Der gjør e30 det bra, den er etter forholdene veldig nøytral og man kan selv gjøre den veldig understyrt el overstyrt avhengi av senk, motorvalg etc. Personlig mener jeg 4`r hører hjemme i disse hvis man vil ha en någelunde vekt fordeling, men hvis man skal ha rå redskap er det å handle seg en 6`r men blir da tyngre over fram akselen. Uansett så er e30 den grommeste i forhold til lommeboka....

Men M1 er en klar vinner, ingen over, ingen ved siden...Alle under... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

space; Godt det er flere som ser trekkene mellom 1 serie og E30'n. Trodde en stund jeg var alene om det.

Når jeg så bildet av 1 serien for første gang (spesielt sedanen), så tenkte jeg umiddelbart på E30'n jeg hadde stående utenfor vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...