eysteinh Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Min tankmåler viser tom hele tiden, skyldes dette flotør feil? Noen som har greie på dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Kan være ledningsbrudd, defekt flottør, defekt instrument. Mest sannsynlig er det dårlig kontakt på instrumentet. Pleier å være der feilen ligger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eysteinh Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Takker, har du greie på hvorfor bremselampen som indikerer lavt belegg ikke slutter å lyse etter at jeg har byttet alt bak samt ny føler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Takker, har du greie på hvorfor bremselampen som indikerer lavt belegg ikke slutter å lyse etter at jeg har byttet alt bak samt ny føler? Ja, den lampen må resettes. Har hørt flere forskjellige metoder, alt fra å koble fra batteri i en halvtime til å slette via diagnoseapparat. Prøv å koble av batteriet i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Min tankmåler viser tom hele tiden, skyldes dette flotør feil? Noen som har greie på dette her?anEn av tank sensor er gående. Sensoren er i bensin tank. under baksete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå