bustadmo Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 noen som har: midtkonsoll fra 316i (der cd spilleren står i midten) askebeger bak midtarmlene sort skinn (?) høyre og venstre dør til coupe IS leppe sort hattehylle speil m/leselys hvis det er noen som har noe av dette til en fornuftig pris så vær så snill og PM meg oppdaterer vel litt ettehvert hvius det er noe mere jeg trenger,
Fliid Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 midtkonsoll fra 316i (der cd spilleren står i midten) - Har litt forskjellig liggende av dette. Har med sidestilt CD spiller og med mitdstilt. høyre og venstre dør til coupe - Har to hvite. Rustet, men er vel mulig å redde. IS leppe - Nei, men har en såkalt LL leppe. Foto (fant ikke noe bedre bilde.); Holder til i Skien. Så du kan gjerne komme å ta en titt.
janerik171187 Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 noen som har:midtkonsoll fra 316i (der cd spilleren står i midten) askebeger bak midtarmlene sort skinn (?) høyre og venstre dør til coupe IS leppe sort hattehylle hvis det er noen som har noe av dette til en fornuftig pris så vær så snill og PM meg oppdaterer vel litt ettehvert hvius det er noe mere jeg trener, har dører til 2dørs/coupe passasjersiden er dønn strøken for rust, sjåførsiden har litt på midten under, men lett å fikse. med elektrisk heis
bustadmo Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 midtkonsoll fra 316i (der cd spilleren står i midten) - Har litt forskjellig liggende av dette. Har med sidestilt CD spiller og med mitdstilt.høyre og venstre dør til coupe - Har to hvite. Rustet, men er vel mulig å redde. IS leppe - Nei, men har en såkalt LL leppe. Foto (fant ikke noe bedre bilde.); Holder til i Skien. Så du kan gjerne komme å ta en titt. pm sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå