KnutH Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Jeg kommer med bilen min på henger. Men jeg har også med en utstyrsbil som jeg skulle hatt ved sidenav. Ellers så virker det som det blir et topp treff! Satser på sol og blå himmel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pastor Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 2 dager igjen... på tide å fylle tanken å ta fram sliksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 kommer muligens håper iallefall på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Vi har pakket ferdi begge bussene og reiser oppover om et par timer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Skal gjøre siste "finish" på bilen ikveld, så blir det avreise oppover tiiidlig imorgen. Typisk nok kom ikke ene pakken som trengs for å gjøre bilen "helt" ferdig til helga.. Så får bruke den som den er nå, skal vel få svidd unna nok gummi alikavel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Bilder/Film?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Ingen? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Vi tror jeg har noen bilder.. Iallefall av s13 som vi la på taket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pastor Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 www.streetcars.no er nå oppdatert med noen bilder. Våre fotografer jobber på spreng med å gjøre klart resten av bildematerielle så straks dette er klart så kommer det masse bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Vi tror jeg har noen bilder.. Iallefall av s13 som vi la på taket.. Kjipe greier det der ja, men kunne vel gått verre. Var bil nr 2 som kom dit jeg, kom gjennom svingen å så noe oransj som lå opp ned i molda, wtf liksom, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Film: http://www.videoavisa.no/webtv-sendinge ... 0809B.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå