ghostrider Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 da jeg skulle kjøre i går kveld ville ikke cluchen ta tak. den bare gikk rett inn og ble der. noen som har hatt samme problemet? Da jeg sist kjørte bilen funket den som bare det. ikke noe problemer med gir eller cluch før dette Det er en E34, gått ca 250`
Hoem Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Sjekk bremseveskenivå, eller så kan det være lekkasje på hydrauliksystemet ! Sjekk om du ser tydelig at det lekker noen plass.
320it Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 akkurat samme skjedde på m3'en. da var det gåen slavesylinder.
Bmw_325i_ Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 pumpa på kassa er nok desverre gåen.. koster ikke mange kronene. sitter som regel skrudd med 2bolter og slangen til fluid da ere bare å bytte å pumpe til du blir grønn å lufte. så blir den bra til slutt
ghostrider Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 Har fylt etter bremseveske, og sjekket lekkasjer. Det ble ikke bedre, men fant heller ingen lekkasjer. Da skal jeg sjekke pumpa på kassa. Takk for tips..
320it Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 på min så jeg at det var noen dråper på bunnen av clutchhuset, i de to hullene. ingen stor lekkasje altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå