Pitstop Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Meget påkostet E36 Coupe med riktige fargekombinasjoner Bilen er Alpinahvit III & Cosmosvart utvendig med hvit & svart skinn innvendig, og svart tak og gulv innvendig Supersport justerbart senkesett GS Race Edition 8,5 og 9,5 x 19 med 225 og 245 Svart gulvtrekk Svart taktrekk M-tech ratt M-Girkule med lys Savrt skinn midtarmlene Svart skinn midtkonsol-hanskerum-rattstammedeksel og B-stolpedeksel M-tech på Pedaler og håndbrekk (E60 type) M-tech matter 1 Sett røde M3 baklykter med sota blink og 1 sett med orginal sota Hella frontlykter med Xenon look angeleyes svarte klarglass blinklys Linse grøftlys Xenon i kjørelys og grøftlys Nye bremseskiver og klosser foran og bak Ny pansermatte + belysning + mange motorromsdeksel 97 mod front og skjermer med 97 svarte nyrer og sota sideblinklys på skjerm Defa alarm med fjernkontroll Clubsport innstegslister Komplett M3 pakke rundt om AC Schnitzer Carbon speil M3 GT vinge Supersport rustfri Effektpotte Alt av lister og pakkninger innvendig og utvendig er nytt Kenwood CD\MP3 spiller med I-pod ingang i front og fjernkontroll Diodelys i skiltlys GT Carbon splittere på M3 front K-sprt Shortshift Nye bærebroer Foran Polyforinger foran & bak K-sport justerbare camberstag bak Nye lenkerarmer og foringer på stabstag foran & bak Nylig skiftet olje med filter på motor Nylig skiftet olje på girkasse Sportsinnsatsfilter Interiøret er ganske nytrekkt med svarte og hvite dørsider og stoler i skinn og hvit hatthylle i skinn ++++++Alt annet jeg har glemt Her er noen bilder av vogna Interiørbilder kommer etter helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 det var clean å nice bil hvordan lakkfarge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Knakende tøff bil i riktig farge. Jeg tipper det er Alpinweiss ll. Den skulle kanskje vært litt lavere bak, men jeg tipper du har høydejusterbart? Pøs på med bilder etterhvert som ting blir ferdigstilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 ja syns ogsaa denne saag meget stillig ut og det du har gjort med felgene med kvit bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Denne var jo bare dritgrom Eneste jeg vil pirke på er at jeg syntes du skulle beholdt lister og dørhåndtak sorte Da hadde den vært perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 denne skiller seg ut i mengden må jeg si! tøft stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 virkelig grom e36 ja! Likte utrolig godt stuket på den, altså litt lavere foran enn bak, det er slik det burde gjøres på alle biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Denne var jaggu tøff! Tror ikke jeg har sett noe lignende før! Je liker'n ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Fargene er Alpinaweis III 300 og Cosmosschwarz 303 Det er montert justerbart på bilen ja, men ikke kommet så langt at jeg har fått på bak enda så den vil nok bli litt lavere bak også Hvitt og svart skinninteriør og svart tak innvendig Kommer flere bilder om noen dager når jeg har fått gjort ferdig div småplukk som står igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Rå bil!! Hvitt interiør åsså eller? så vertfal slik ut på bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Rå bil!! Hvitt interiør åsså eller? så vertfal slik ut på bilde... Takk Hvitt skinninteriør ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Veldig gjennomført og tøff bil! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Strøkent Kan jeg få lov til å spørre hvor du har kjøpt de acs speila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Rå bil!! Hvitt interiør åsså eller? så vertfal slik ut på bilde... Takk Hvitt skinninteriør ja Sleng ut bilder av det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Strøkent Kan jeg få lov til å spørre hvor du har kjøpt de acs speila? ACS speila er i Carbon og er kjøpt hos GS Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå