bmw328 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 hallo har en e36 95modell har servo på bilen min. merker av og til att det skriker veldig i rattet fra innsiden av bilen og så blir den veldig tung på rattet sånn holder den på i 10 20 sek så blir den vanlig igjen noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Får ikke hjulpet deg mer enn å skifte emnet på tråden Større sannsynlighet at noen som har peil kommer innom hvis du beskriver problemet i headingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre88 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 har du sjekka reima. en golf jeg hadde var sånn. spant på reima i 10-15 sek før det tok tak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 lyder som servopumpen sliter en del, det kan være vann i oljen. jeg hadde prøvd å bytte al oljen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå