Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, har nå hatt et prosjekt pågående en stund å mene har ikke fått posta det ut før nå, er langt fra ferdig så masse bilder osv kommer..

tenkte jeg sku bynne med litt info om bilen først: det er en orginal bmw e30 320i shadowline med komplett effektanlegg hele veien, bilen er 83 modell så er vel føreste e30n som kom?:P bilen har godt litt over 150 tusen så er mange gode mil igjen.

Bilen så ikke ut da jeg kjøpte den, den var rullemalt svart og stylingen var bare og kaste, intriøret var heller ikke noe å skryte av akkurat, blått og kjedelig..

har gjort en del med bilen nå og kosta på den MASSE allerede,

det som er gjort til nå er: ribba bilen helt ned å lete etter rust, fant så si ingen ting utrolig nok, rust behandla hele bilen både innvendig og utvendig, kjøpt svart gulv teppe, og laga ny hatthylle i svart skinn, har også kjøpt dørtrekk i svart skinn.

kosta på helt ny riger gts styling, nye DAT racing felger matt krom med blank krom kant, diverse krom deler innvendig og hel lakkert bilen i en meget spesiell farge som er spesial blandet, skal legges to lag til med klar lakk med rosa og lilla flakes.

har også sveist igjen listene på sidene på bilen.

å masse annet, bynt å bygge stereo alt pioneer så klart, å masse masse annet som vi får ta lenger ute i tråden,

er bare 16 år så er ikke altid penga strekker til men syns jeg har fått gjort en del på noen måneder. kommer masse bilder etterhvert og oppdateringer blir det mye av så følg med folkens;)

Tenkte jeg skulle sette opp ei liste med hva som gjenstår å kjøpes til bilen:

svarte skinn seter komplett

m-tech pedal sett

m-tech short shift girkule

m- tech håndbrekk

m- tech matter inni bilen også bagasjerom

m3 speil

m3 vinge

komplett nytt bremse system mest sannsynlig black diamond skiver osv

nytt senke sett 40-35 kansje\ kommer ann på stylinga.

nye lister rundt om på hele bilen inni dører, rundt panser osv..

stab stag i motorrom

piper kross kam kit

alle slite\ service deler skal byttes

nye lykter rundt om på hele bilen, front, bak, spredere blinkere...

bak rute senker

grønt neon lys til bass kasse

gjenstår å kjøpe 2 pioneer 3000 wattere og forsterkern( champion series)

hulken front rute streemer

motiv lakkere bakside på panser og bagasje lokk

ny clutch skal kjøpes

m3 innstigs lister

nye bmw carbon emblemer

og mye mer som jeg ikke kommer på i farta:P

er det noen som skulle ha noe av det jeg trenger så si fra;)

arti med litt respons:)

dette blir ikke noe bane bil men mer en show bil som man kan kjøre med;)

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takker for respons, heller nok mot sorte de lamper jeg og, men sku hatt baklamper som sto i stil, er litt kresen så hakke finni de rette enda:P bilder kommer i morgen:D

Skrevet

Synes du skulle hatt på original styling, liker egentlig ikke gts styling, men det er min smak! Ellers fjern 325 merket ;)

Ellers så det bra ut og kjempe prosjekt! :)

Skrevet

ja tror det er delt inn i 3 grupper det med styling, du har de som liker litt mer extrem styling, åsså har du de som vil ha orginal styling sånn som m-tech2 osv, å de som ikke vil ha en dritt:P hehe ja bare latterlig med 325 merke når det er 320 så det er nok tatt av for lengst;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...