smainick Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 fått hvert på verkstedet i dag å montert litt småtteri, sånn som dør lister, innstigs lister, dør trekk vindusviskere og litt diverse;)
smainick Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 her noen bilder fra jeg var på verkstedet der jeg jobber i dag, er også der bilen står;) montert stab stag;) stylingen ferdig lakkert:) fikk montert dør trekka og litt div... de svarte håndtakene er jævlig stygge noen som har to fine?? bak der står også et anna prosjekt jeg har, en alfa romeo 33 med dobble weber forgassere trim kam, effektanlegg, grenrør å nesten ferdig bygd turbo, karosseri neste;)
smainick Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 jeg tenkte jeg skulle prøve meg på noe som jeg ikke har hørt noen andre prøvd hvertfall, nemlig montere inn skinn setene fra en honda acord 4 dørs:D helt nydlige seter å sitte i! så bynte å ribbe den for seter i dag mene bak sete var litt verre å få ut enn jeg rengna med så må bruke litt mer tid der:P å få dette til å passe, spesielt baksete er jeg litt spent på...
smainick Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 mer bilder... på utkikk etter m-tech2 ratt;)
smainick Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 fikk også ei fin lita pakke i posten i dag:D
AlpinweissE36 Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 det her begynner ta form nå! gleder meg til å se bilen ferdig! de skinnstolene er helt perverse å sitte i! fadern hadde en sånn accord coupe en gang i tida...er der du har henta de fra ikke sant? pøs på med mer bilder!
smainick Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 hehe ja bynner å se utgangen i tunnellen snart nå men er nok mye arbeid som gjenstår, stolene er hentet fra acord ja men 4 dørs;) sykt gode å sitte i, bare jeg får ut det jævla baksete....
smainick Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 kommer mest sannsynelig til å ha igjen mye deler jeg ikke har bruk for mot slutten her. har blått baksete til to dørs, helt strøkent ser ut som nytt!, sett med svarte dørtrekk i skinn, 2 framme og 2 bak,girkuler, momo osv og andre små ting...
smainick Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 hehe ja skal legge ut no bilder utover kveldingen;)
smainick Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 litt dårlige bilder, måtte ta med mobil
Ajern Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 tøft prosjekt!! likte felgene dine! hvor mye måtte du gi for dem??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå