André78 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Hadde en fin lang tur med en helt ny Subaru Tribeca i forrige uke. Bilen er vel relativt sjelden her i Norge antar jeg. Motoren er en 3,6 liters bokser sekser med 258 hk. Snittforbruk ca literen pr.mil. Turen gikk fra Bergen via sognefjellet over til Dombås og E6 nordover. Fikk meg en saftig fartsbot (6500,-) på Hamarøya i Nordland, men ellers gikk turen fint. God kjørekomfort, sterk motor og masse utstyr. Legger ut noen bilder av bilen og turen: Før avreise i Bergen: Før Vik i Sogn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Sikkert en flott tur, men de som kjøper en slik bil må vel være i overkant Subaru entusiaster. "Japsebil" med alt det medfører i positiv og negativ forstand er vel ikke det de fleste kjøpere av bil i denne klassen er ute etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Det stemmer bra. Denne bilen skulle til en ihuga Subaru entusiast. Det skal sies at denne bilen har litt amerikansk preg over seg på flere måter. Den er også satt sammen i USA. Hva dette betyr kvalitetsmessig kan jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå