Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ska bestille mg felger på Sharif.no så har dem kun ned til 95model 525, er det samme innpres på 1995 og 1989?

*Sharif 8.5X18 5-120 ET15 SDA42* dette er d som står om felgen

takk for svar :)

Skrevet

Innpress 15 på 8,5" felg går flott på e34 det.

Jeg kjører vel med 8,5X18 et15 og 5 mm spacer (blir da innpress på et 10) og 225/45 dekk. Subber såvidt det er bak ved ekstrem kjøring i sving dersom det er humpler der.

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat Sharif felger med 15mm innpress til min E34. Går helt fint. Ifølge han fyren på Sharif var det lovlig og, kunne avvike 7.5 mm fra originalt innpress.

Skrevet

Ikke optimale fotoforhold i Hardanger i dag, men det gir vel et inntrykk. Dette er 17 tomsfelger med Strata 235/45 dekk. 6200,- ferdig montert. En vakker verden vi lever i :)

irsm0flr99ajxg6faz9f.jpg

1sr91s9jo5n146ctp16i.jpg

edit: justert bildestorleik

Skrevet

fine felger d må jeg si!! men du mangler jo en vesntli ting. senk;) da har d vorre bra:)

jeg skal ha 18" jeg da.. me 225 framme & 245 bak:)

Skrevet

Jeg mangler senk, det har du helt rett i. Ble en veldig åpenbar mangel etter de nye dekkene kom på, med 15 tommere var det ikke en så opplagt manglel. Tenker på 30 mm SuperSport senk... Hmm..

Skrevet

nei me orginalt så tænke man ikje på d, ser jo teit ut me di fete fælgan å så stor mellarom mella hjulbuen å dække at du kan bygge hus dær d ser ikje nåkka pent ut:) nei hiv på sænk å infinety leppa så blir d en go bil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...