///Kristian Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Skrevet Desember 27, 2009 nice;) Moro å ratte litt på snøen en gang i blant.
///Driftking Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 nice;) Moro å ratte litt på snøen en gang i blant. vet hvordan det er ja;) var morro i dag. fikk kasta litt frisbee også skulle fått laga noen disker med en bmw logo på
///Kristian Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Skrevet Desember 27, 2009 nice;) Moro å ratte litt på snøen en gang i blant. vet hvordan det er ja;) var morro i dag. fikk kasta litt frisbee også skulle fått laga noen disker med en bmw logo på hehe, fint å stille i NM med
///Kristian Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Da var endelig bilen nyvasket igjen Etterlengtet, for å si det sånn. Vasket, tørket godt, og smurte opp låsene etterpå. Tok noen kjappe bilder etter vasken, men bildekvaliteten er vel heller elendig (Iphone). Deilig å ha nyvasket tralle igjen Nå får den stå inne til torsdag
///Kristian Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Da har jeg vært ute å tatt bort is fra inni dørene. Etter vasken i går, hadde det blitt noe is. Låsene var ikke fryst, og bilen er endelig noe å se på igjen.
Syse Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Pent Er fint å vaske i den hallen! Er deilig med nyvasket bil i denne kulda. Har hatt bilen min i garasjen på hotellet rett foran varmluft utblåset Så den er tørr som juling! På vei hjem fra jobb idag(05.30) var det -24 utafor frodeåstunnelen, kilen siden. Det er kaldt for lille tønsberg!!
Dr_S Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Vel..jeg har brukt den hallen i årevis nå, men synes det er stressende pga kø og elendig trykk i "høytrykken" deres. Neste gang får dere bli med meg å vaske på Kremmerhuset
///Kristian Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 nice Takker for det. Alltid hyggelig med fine tilbakemeldinger
///Kristian Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Pent Er fint å vaske i den hallen!Er deilig med nyvasket bil i denne kulda. Har hatt bilen min i garasjen på hotellet rett foran varmluft utblåset Så den er tørr som juling! På vei hjem fra jobb idag(05.30) var det -24 utafor frodeåstunnelen, kilen siden. Det er kaldt for lille tønsberg!! Takk Ja, ålreit den hallen. Så lenge man får tida til å gjøre seg ferdig. Har hendt det har blitt litt drittlsenging der når det er folk som maser Jeg gjør meg FERDIG Hehe.. Alt for kaldt, ja
///Kristian Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 Vel..jeg har brukt den hallen i årevis nå, men synes det er stressende pga kø og elendig trykk i "høytrykken" deres.Neste gang får dere bli med meg å vaske på Kremmerhuset Hehe, bare å innvitere Dr Jeg er med
///Kristian Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Tok noen kjappe bilder i det flotte vinterværet (igjen.. dårlig kamera )
Dr_S Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Flott vintervær idag ja! Lurte på å dra å vaske idag, er du med?
///Kristian Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Flott vintervær idag ja! Lurte på å dra å vaske idag, er du med? Det hadde vært knall, men passer desverre dårlig Dr Er med neste gang Får ta noen bilder av go`bilen idag du da? Hehe
///Kristian Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Irriterende den lille skaden jeg kjører rundt med Blir ordnet opp i slutten av januar. Har vært i kontakt med oppretter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå