///Kristian Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 nice;) Moro å ratte litt på snøen en gang i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 nice;) Moro å ratte litt på snøen en gang i blant. vet hvordan det er ja;) var morro i dag. fikk kasta litt frisbee også skulle fått laga noen disker med en bmw logo på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 nice;) Moro å ratte litt på snøen en gang i blant. vet hvordan det er ja;) var morro i dag. fikk kasta litt frisbee også skulle fått laga noen disker med en bmw logo på hehe, fint å stille i NM med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Da var endelig bilen nyvasket igjen Etterlengtet, for å si det sånn. Vasket, tørket godt, og smurte opp låsene etterpå. Tok noen kjappe bilder etter vasken, men bildekvaliteten er vel heller elendig (Iphone). Deilig å ha nyvasket tralle igjen Nå får den stå inne til torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Da har jeg vært ute å tatt bort is fra inni dørene. Etter vasken i går, hadde det blitt noe is. Låsene var ikke fryst, og bilen er endelig noe å se på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Pent Er fint å vaske i den hallen! Er deilig med nyvasket bil i denne kulda. Har hatt bilen min i garasjen på hotellet rett foran varmluft utblåset Så den er tørr som juling! På vei hjem fra jobb idag(05.30) var det -24 utafor frodeåstunnelen, kilen siden. Det er kaldt for lille tønsberg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Vel..jeg har brukt den hallen i årevis nå, men synes det er stressende pga kø og elendig trykk i "høytrykken" deres. Neste gang får dere bli med meg å vaske på Kremmerhuset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 nice Takker for det. Alltid hyggelig med fine tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Pent Er fint å vaske i den hallen!Er deilig med nyvasket bil i denne kulda. Har hatt bilen min i garasjen på hotellet rett foran varmluft utblåset Så den er tørr som juling! På vei hjem fra jobb idag(05.30) var det -24 utafor frodeåstunnelen, kilen siden. Det er kaldt for lille tønsberg!! Takk Ja, ålreit den hallen. Så lenge man får tida til å gjøre seg ferdig. Har hendt det har blitt litt drittlsenging der når det er folk som maser Jeg gjør meg FERDIG Hehe.. Alt for kaldt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Vel..jeg har brukt den hallen i årevis nå, men synes det er stressende pga kø og elendig trykk i "høytrykken" deres.Neste gang får dere bli med meg å vaske på Kremmerhuset Hehe, bare å innvitere Dr Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Tok noen kjappe bilder i det flotte vinterværet (igjen.. dårlig kamera ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Flott vintervær idag ja! Lurte på å dra å vaske idag, er du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Flott vintervær idag ja! Lurte på å dra å vaske idag, er du med? Det hadde vært knall, men passer desverre dårlig Dr Er med neste gang Får ta noen bilder av go`bilen idag du da? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Irriterende den lille skaden jeg kjører rundt med Blir ordnet opp i slutten av januar. Har vært i kontakt med oppretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå