Dr_S Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 De blinklysa er til facelift Ville gått for disse Får de på ebay også +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Tone rutene helt frem og med bakruta.. men kjør en lys film.. mørk blir for harry.. mener jeg..Har vært borti at girkassen har gått i nødmodus.. men det var under trekking av henger.. samtidig var det abs feil på denne bilen.. mener å ha hørt at en av abs sensorene også går på noe styring til girkassen.. har du hatt abs lampe lysende på bilen? Kan jo ta en diagnose og se om det ligger noe lagret og samtidig resette verdiene til girkassen, slik at denne er tilbake på 0-punktet.. Er igrunn enig med deg i at det ikke må være for mørk film. Ikke noe pent med helt svarte ruter:P Men, burde det være lysere på siderutene fremme? Det er vel ikke helt lov å tone de? Ikke hatt noen varsellamper lysende. Alt har vært 100%. Kom igrunn helt ut av det blå i et lyskryss da jeg stod stille. Skrudda av og på tenninga, så var lampa borte. Ikke kommet fram igjen...foreløpig:P Tror jeg skal gjøre som du sier Richie, ta en diagnose. Er som jeg har skrevet tidligere i tråden. At nå har alt funket bra LITT for lenge:P hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Jepp.. jeg har utstyr til det vettu, så diagnose fikser vi.. De blinklysene doktorn +1 på hadde jeg på 318 jeg hadde.. drit fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Jepp.. jeg har utstyr til det vettu, så diagnose fikser vi.. De blinklysene doktorn +1 på hadde jeg på 318 jeg hadde.. drit fine! Ah, så bra:D Hadde vært utrolig snilt om du ville tatt deg tid en dag:) Tøffe de, men åssen vil det se ut på min tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Jeg vil ha dine speil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Jeg vil ha dine speil! hehe.. Liker de VELDIG godt selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 du har en heftig bil!!! det er nok lurt å få tatt en diagnose på bilen din ja. med tanke på den varsel lampen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Fikk for moro skyld photoshoppet bilen med matt svarte, og hvite felger. Likte ikke utseende med svarte felger til den fargen. Tøffere med hvite;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Hvit var knalltøft! Skal selv lakke vinterfelgene mine hvite. Vurderer om jeg skal reparere sår og lakkere selv:) Har kjøpt meg elektrisk lakksprøyte fra bosch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Hvit var knalltøft! Skal selv lakke vinterfelgene mine hvite. Vurderer om jeg skal reparere sår og lakkere selv:) Har kjøpt meg elektrisk lakksprøyte fra bosch Syns det var kult selv:) Kanskje du sku gjort det for meg også da, hvis jeg bestemmer meg for det:P hehe Solgt de andre felgene dine forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 halla! da var fangern med lys og lykter bak bestilt;) deilig!! skal vi skru litt når den er ferdig lakka ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Hvit var knalltøft! Skal selv lakke vinterfelgene mine hvite. Vurderer om jeg skal reparere sår og lakkere selv:) Har kjøpt meg elektrisk lakksprøyte fra bosch Syns det var kult selv:) Kanskje du sku gjort det for meg også da, hvis jeg bestemmer meg for det:P hehe Solgt de andre felgene dine forresten? De andre felgene ble nok solgt for noen uker siden ja. Trengte spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 halla! da var fangern med lys og lykter bak bestilt;) deilig!! skal vi skru litt når den er ferdig lakka ell? Så bra! Klart vi skal:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Hvit var knalltøft! Skal selv lakke vinterfelgene mine hvite. Vurderer om jeg skal reparere sår og lakkere selv:) Har kjøpt meg elektrisk lakksprøyte fra bosch Syns det var kult selv:) Kanskje du sku gjort det for meg også da, hvis jeg bestemmer meg for det:P hehe Solgt de andre felgene dine forresten? De andre felgene ble nok solgt for noen uker siden ja. Trengte spenn Ikke overaskende det, da de felgene er jævlig tøffe:) Jeg som skulle vært litt kjappere med avgjørelsen:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 vaske bil på søndag om det er pent vær? min kommer til å se ut som et helvete etter turen til sverige på lørdagen;) så da får vi tatt litt bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå