Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Dette er bra! Moro at det går fremover :)

Ja:) Synd det skal koste så mye :P Men men, sånn er det å ha skikkelig utstyr :P

Skulle gjerne hatt nyvasket bil i helga, men når jeg kikka på gradestokken, så tror jeg det blir lite suksess.. - 13,5! Brrr :P

Ja, det er grisekaldt ute nå! Tenkte å vaske bilen imorgen selv og få tatt noen bilder, men får se på gradestokken.. som du sier Kristian, det er kaldt! -16 nå ;) hehe..

Kanskje vi får overvinne kulda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bra! Moro at det går fremover :)

Ja:) Synd det skal koste så mye :P Men men, sånn er det å ha skikkelig utstyr :P

Skulle gjerne hatt nyvasket bil i helga, men når jeg kikka på gradestokken, så tror jeg det blir lite suksess.. - 13,5! Brrr :P

Ja, det er grisekaldt ute nå! Tenkte å vaske bilen imorgen selv og få tatt noen bilder, men får se på gradestokken.. som du sier Kristian, det er kaldt! -16 nå ;) hehe..

Kanskje vi får overvinne kulda!

vasket bilen i dag tidlig kl 06:40 jeg:p tenkte det kunne være greit siden bilen skulle stå inne i garasjen på der jeg jobba i dag. der var det 3-4 plusgrader. deilig med nyvasket bil ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi får ta en runde i vaskehallen i morgen, richie? Tørke skikkelig før man ruller ut i kulda. hehe..

Minus 16 i Fon? BRR:P

Det er fult mulig vet du! Tror i grunn det er greit å tørke skikkelig! -16 ja, var nedi -18 før vi la oss.. hehe! Men det er jo ingenting mot andre steder i landet, bla Røros med sine -37 som var i går.. hehe

Tenkte jeg skulle vaske en runde på Brix nede på Revetal, deilig sted å vaske bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi får ta en runde i vaskehallen i morgen, richie? Tørke skikkelig før man ruller ut i kulda. hehe..

Minus 16 i Fon? BRR:P

Det er fult mulig vet du! Tror i grunn det er greit å tørke skikkelig! -16 ja, var nedi -18 før vi la oss.. hehe! Men det er jo ingenting mot andre steder i landet, bla Røros med sine -37 som var i går.. hehe

Tenkte jeg skulle vaske en runde på Brix nede på Revetal, deilig sted å vaske bilen :)

Må nok det hvis det skal være mulig å få opp dørene etterpå. Får skyte ut noen bilder da, nyvasket og fin;)

Var vel -18,5 da jeg dro hjem fra tønsberg inatt. Beinkaldt!! Morsomt å se de som dreit seg ut på glatta inatt. Selv tok jeg det pent og rolig med BMWen. Hatt nok påkost for en liten stund.

Brix, ja. De hallene ved TK det? Får man stå inne der uten at folk maser om at du skal komme deg ut altså? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi får ta en runde i vaskehallen i morgen, richie? Tørke skikkelig før man ruller ut i kulda. hehe..

Minus 16 i Fon? BRR:P

Det er fult mulig vet du! Tror i grunn det er greit å tørke skikkelig! -16 ja, var nedi -18 før vi la oss.. hehe! Men det er jo ingenting mot andre steder i landet, bla Røros med sine -37 som var i går.. hehe

Tenkte jeg skulle vaske en runde på Brix nede på Revetal, deilig sted å vaske bilen :)

Må nok det hvis det skal være mulig å få opp dørene etterpå. Får skyte ut noen bilder da, nyvasket og fin;)

Var vel -18,5 da jeg dro hjem fra tønsberg inatt. Beinkaldt!! Morsomt å se de som dreit seg ut på glatta inatt. Selv tok jeg det pent og rolig med BMWen. Hatt nok påkost for en liten stund.

Brix, ja. De hallene ved TK det? Får man stå inne der uten at folk maser om at du skal komme deg ut altså? hehe

Mase må da folk gjøre.. er jo en vaskehall.. man vasker jo bil.. hehe.. greit å dra over med pusseskinn og tørke inni dører da.. smøre opp låser osv.. :)

- Helt riktig, det er ved siden av TK :) Spørs også hvor rush det er der i dag.. bilder kommer.. ikke så spennende å se kanskje, men på tide med noen bilder nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...