///Kristian Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Hva er julecruising? Hehe, det er en gjeng rånere som kjører rundt i tønsbergs gater. Var med ifjor, da var det ganske mange som var med. Aner ikke hvem som arrangerer dette. Oppmøteplassen er på Døgnet, så du skjønner sikkert;) Ganske moro hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Hva er julecruising?oppmøteplassen er på Døgnet, så du skjønner sikkert;) Ganske moro hehe Kristian da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Hva er julecruising?oppmøteplassen er på Døgnet, så du skjønner sikkert;) Ganske moro hehe Kristian da.... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 stemmer det! blir rundt kl 24 på julaften. det er innamari morro faktisk. i fjor hadde vi til og med politi i kolonna:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 i fjor hadde vi til og med politi i kolonna:p Det hørtes mindre artig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 i fjor hadde vi til og med politi i kolonna:p Det hørtes mindre artig ut... hehe. Kan ikke jeg huske engang jeg. Vi sklei rundt i 518 da Gamlebilen til Driftking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 i fjor hadde vi til og med politi i kolonna:p Det hørtes mindre artig ut... satt og hørte på radioen når vi var ute å kjørte. folk som ringte inn og klagde på at det var en lang kolonne med biler som bråkte i eksosen og kjørte i 30km/t bare. politiet synes det bare var morro å være med di;) det er ikke sånn skikkelig rånecruising. er bare morro og litt felles aktivitet blant bilfolk i tønsberg. bilene må jo feire jul de også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Julaften?? Da har du vel fått i deg en pils eller syv vel?? Hva med aquahvit til maten?! Kan jo ikke kjøre bil etter det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Julaften?? Da har du vel fått i deg en pils eller syv vel?? Hva med aquahvit til maten?! Kan jo ikke kjøre bil etter det... nei! alkoholfritt øl til middagen;) tar meg heller en cognac etter cruisinga;)tar den heller litt mer ut på nyttårsaften tenker jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Julaften?? Da har du vel fått i deg en pils eller syv vel?? Hva med aquahvit til maten?! Kan jo ikke kjøre bil etter det... nei! alkoholfritt øl til middagen;) tar meg heller en cognac etter cruisinga;)tar den heller litt mer ut på nyttårsaften tenker jeg;) hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Idag bærer det av sted for å få taksert skaden på BMWen. Spent:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Lykke til, måtte det bli billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Har som nevnt vært å fått taksert sskadene på bilen idag. Blir en forsikringssak. Uten tvil. Takstmann sa, med forbehold om mer, at det ville komme på 15-20000,- bare å fikse min. Dermed, en forsikringssak:p Blir spennende å se hvor mye det vil koste å ordne volvoen også. Men, det spiller jo ingen trille igrunn. Da jeg bare trenger å betale egenandelen. Bilen vil etter all sansynlighet bli fikset opp igjen rett utpå nyåret en gang. Da blir det leiebil den lille tiden den vil bli stående på verksted. Spennende. hehe. God Jul til alle bimmers-brukere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 Da var det på tide med noen bilder igjen. Ingen spesielle updates eller noe spennende, men knipsa noen kjappe bilder etter en kjøretur på snøføret idag. Brr.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 nice;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå