Richie85 Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Bra dette ordner seg! Fått noen endelige svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Ikke noe annet enn at skaden er taksert, skadenr er registrert, og at jeg kan bestille time til opprettning, som mest sannsynlig blir i slutten av januar. Da blir det leiebil. Tjohoo Hehe, ene ringen hadde veldig svakt lys her om dagen. Kan det være kulda? Virker som den er litt tregere enn de andre. Kom litt etterhvert liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Jepp, det er kulda ja..CCFL liker ikke å ha det kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Jepp, det er kulda ja..CCFL liker ikke å ha det kaldt Overasker meg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Når er det vaskings, a? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Når er det vaskings, a? =) Hehe, tenker du Kepler, eller med Dr`n i kremmerhuset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Tenkte kanskje imorgen kveld? Kl 20 eller.no så kan vi stå der i fred og ro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 jeg er med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 jeg er med!! F***, jeg som skal på hvitevare-jakt Jeg Får være med ved en senere anledning jeg da. Skal hente meg kjøleskap rundt halv ni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Faen og seint du henter hvitevarer da Syse: Good. Bare møtes der nede da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 yepp, plinger du meg litt før? har litt å gjøre imorgen, så kan hende det går i glemmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Skal prøve huske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Faen og seint du henter hvitevarer da Syse: Good. Bare møtes der nede da? Hehe, sånn er det når man handler privat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Du kan jo komme etter du har plukka opp det skapet da Blir vel der en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Kan sende deg en SMS Dr;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå