///Kristian Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Syse: Pærene blei bestilt idag, så aner ikke enda Stod at de garanterte at jeg sku bli fornøyd, så Hehe. Spennende å høre hvordan pærene er. Tenker da på revers spesielt! Jeg har 235/35/19 nå. Er godkjent med 265 bredde bak. 8,5 foran og 9,5 bak er godkjent. Husker ikke helt ET. Kikka på det istad, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Har plass jeg. bor jo på landet. Gull det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Da var endelig time til oppretting bestilt Bilen leveres 15 februar. Skal bli ordentlig deilig å få alt i orden igjen Må si jeg gleder meg som en liten unge Kommer vel da til å ratte rundt i en liten Polo eller noe sånt til jeg får den igjen (leiebil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Hvorfor har det tatt så lang tid? Er vel forsikringssak detta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Lønner seg ikke å ta sånne småskader på forsikring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Lønner seg ikke å ta sånne småskader på forsikring.... Skaden på min bil kom på 15000,- ca, med forbehold om at det kan være mere, så, for meg så lønner det seg. Jon: Tok så lang tid, rett og slett fordi jeg har vært treg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Hvor høy er egenandelen da og hvor mye bonus taper du? Det anbefales jo ikke at man bruker forsikringen på skader under 30 000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Taper ikke bonus, og egenandelen kommer på rundt tre tusen. Bilen er ikke forsikret på meg Kommer det frem at jeg har vært sjåfør, så vil egenandelen komme på rundt seks høvdinger. For å si det sånn, jeg har ikke de pengene å fikse opp for, pluss at jeg måtte betalt for den forbanna volvoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Ah, den som har forsikringen har en viss andel han kan bruke uten tap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Blitt kjørt skadefritt i elleve år på den forsikringen. Derfor intet bonustap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Fikk pakke i posten idag Lyspærene til tåkelysene er kommet, og montert. Har ikke fått sett så nøye på lyset enda, og heller ingen bilder foreløpig. Kommer sterkere tilbake med bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Da var bilen vasket igjen. Deilig med ren og pen bil. Fikk til og med kompliment i vaskehallen idag Moro Har tatt et bilde av bilen, for å vise hvordan lysene blei etter at jeg skiftet ut pærene i tåkelysa. Ganske fornøyd Fantastisk dårlige bilder Før: Etter: Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Ble nydelig det Deilig med ren bil, bare synd det tar 10 minutter med saltede drittveier før bilen er like skitten igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Ble bra dette! Å ha ren bil gjør veldig godt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Ble nydelig det Deilig med ren bil, bare synd det tar 10 minutter med saltede drittveier før bilen er like skitten igjen. Hehe, ja, er det som er så forbanna synd Men, det er 10 deilige minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå