///Kristian Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Ble bra dette! Å ha ren bil gjør veldig godt ja Takk. Ja, ikke noe som er bedre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Knall bil man, må nesten se den irl for å få det riktige inntrykket. Ser veldig tøft ut med lys-oppsettet du har Hva er forresten innpresset på felgene dine? 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Da har bilen fått seg atter en grundig vask:) Flotte biler og godt selskap på keppler bilpleie. Satser på at det kommer noen bilder senere Blei hvertfall et godt resultat Veeldig fornøyd. En tur til oppretteren nå, så blir alt bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Knall bil man, må nesten se den irl for å få det riktige inntrykket. Ser veldig tøft ut med lys-oppsettet du har Hva er forresten innpresset på felgene dine? 19"? Hjertelig takk for det, Syse Blitt fornøyd med lysene selv. Etter at jeg fikk byttet pærene i tåkelysa også. Hmm, det husker jeg faktisk ikke Kan sjekkes opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Nydelige bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Fargen din kommer desverre ikke fram i det hele tatt på bilder :/ Veldig synd, for den er knallbra! Rett opp nyrene dine, så får vi ta en fotoshoot en dag med litt bra vær Går og håper på 2 uker i strekk med 15+ på dagen med sol og regn på natta! forbanna snø ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Takk for bildene Dr_Meguiars Synes felgene var fete med frossen såpe på igrunn. Hvite vinterfelger neste år kanskje? Hmm.. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Fargen din kommer desverre ikke fram i det hele tatt på bilder :/ Veldig synd, for den er knallbra! Rett opp nyrene dine, så får vi ta en fotoshoot en dag med litt bra vær Går og håper på 2 uker i strekk med 15+ på dagen med sol og regn på natta! forbanna snø ( Nei, den gjør desverre ikke det. Bedre irl. Er heltent på en shoot sammen, hadde vært trivelig Har veldig lyst til å bestille meg splittere om dagen. Driver å vurderer, hehe. Evt, svarte splittere, eller blå? Usikker. Har jo ikke noe særlig med svarte detaljer ellers, men.. Enig med deg. Vi vil ha sol og tørre veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Sorte, blå, eller carbon splittere, hva tror folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Jeg er veldig fornøyd med carbonlooken på bilen min, men tror jeg vil bytte til lemans blå. Ellers er jo også sort fint Skjønner at jeg ikke hjalp deg så mye her, haha Du kan få mine billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Hehe, er fortsatt usikker Kunne tenkt meg sorte tror jeg. Evt lakkere de etterhvert hvis jeg ser at det blir feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Nærmer seg manda, og leiebil Huff.. Blir deilig å få strøken bil igjen da. Stort irritasjonsmoment den lille skaden som er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Idag klokken 08:00 stod jeg hos oppretteren, for å levere BMWen. Var veldig spent på hva slags leiebil det ble. Fikk nøkkelen...Tenkte: Helvete og begynte å le Men for all del. Morsom å kjøre. Ler og flirer hele tida. Er hele 60kw i den. Føler meg litt dum i den bilen... Kommer bilder, vent å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Her kommer et bilde. Eneste jeg rakk før det ble mørkt En Mercedes A 160. Burn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå