Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Knall bil man, må nesten se den irl for å få det riktige inntrykket. Ser veldig tøft ut med lys-oppsettet du har :)

Hva er forresten innpresset på felgene dine? 19"?

Hjertelig takk for det, Syse 8) Blitt fornøyd med lysene selv. Etter at jeg fikk byttet pærene i tåkelysa også.

Hmm, det husker jeg faktisk ikke :oops: Kan sjekkes opp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen din kommer desverre ikke fram i det hele tatt på bilder :/ Veldig synd, for den er knallbra! Rett opp nyrene dine, så får vi ta en fotoshoot en dag med litt bra vær :)

Går og håper på 2 uker i strekk med 15+ på dagen med sol og regn på natta! forbanna snø :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen din kommer desverre ikke fram i det hele tatt på bilder :/ Veldig synd, for den er knallbra! Rett opp nyrene dine, så får vi ta en fotoshoot en dag med litt bra vær :)

Går og håper på 2 uker i strekk med 15+ på dagen med sol og regn på natta! forbanna snø :((

Nei, den gjør desverre ikke det. Bedre irl. Er heltent på en shoot sammen, hadde vært trivelig 8)

Har veldig lyst til å bestille meg splittere om dagen. Driver å vurderer, hehe. Evt, svarte splittere, eller blå? Usikker. Har jo ikke noe særlig med svarte detaljer ellers, men..

Enig med deg. Vi vil ha sol og tørre veier [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag klokken 08:00 stod jeg hos oppretteren, for å levere BMWen. Var veldig spent på hva slags leiebil det ble. Fikk nøkkelen...Tenkte: Helvete :P og begynte å le :lol:

Men for all del. Morsom å kjøre. Ler og flirer hele tida. Er hele 60kw i den. Føler meg litt dum i den bilen... :lol:

Kommer bilder, vent å se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...