///Kristian Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Ingen som synes den bilen er like stygg som det jeg gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Haha, joda. Den er på en måte som en korthåret chihuahua. Liten og ekkel, men samtidig litt søt på sin egen forskrudde måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Haha, genialt svart Helt enig med du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Fatter ikke at folk kjøper den bilen, haha! ser jo ut som en rampe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Haha, det beste er at a-klassen er værre å skru på, enn den ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Hehe.. Ikke sant Litt deilig å bruke en bil jeg gir blanke faen i egentlig. Bruker lite diesel, og går som ei bøtte med dritt. Får vel tilbake BMWen i morgen forhåpentligvis. Har vært å spandert på den et trekk, så den får stå helt ifred. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Ja, satser på det Typisk hvis det skulle komme en kattefaen å kose seg på det nylakkerte panseret Tar ingen sjanser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Ja, bruk trekket Husk å hold god avstand mtp steinsprut fremover da, spes innen de har kostet veiene for grus osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Kommer til brukes pent fremover. Noen som kan svare meg på hvordan det er å vaske bilen, etter lakkering? -Ikke såpe på panseret? -Ikke poleres på hvor lenge? Bilen må jo skinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 er vel ikke no farlig med såpe og vask, men polering kan man vente med. Tror ikke et nylakket panser vil skinne særlig mer med polish.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Er sant det. Har hørt tidligere at man ikke skal vaske med såpe før så og så lenge. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Har vært å hentet BMWen Deilig å kvitte seg med den forferdelige leiebilen (selvom den var veldig økonomisk) Bilen ser veldig bra ut. Vanskelig å se om det er noe fargeforskjell da det er full snøføyke. Nylakkert panser, nye nyrer, nytt panseremblem, fikset fanger, og nye blinkers (festene hadde knekt). Jeg er en glad gutt idag. Så ut som de hadde "vasket" den også Absolutt skryt til Autospesialisten i tbg. Hyggelig kundemottaker, og god service. Kommer før og etter bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Nok en gang måtte jeg la BMWen stå på grunn av snøværet. Var ikke sjans i helevte til å komme frem med den. Bare satt meg fast. Innmari kjedelig Selvom den dro seg fram i natt da veien var føyka helt igjen, så var det desverre bare å heise det hvite flagget idag tidlig.. Da får den heller stå å slappe av i oppvarmet garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Nok en gang måtte jeg la BMWen stå på grunn av snøværet. Var ikke sjans i helevte til å komme frem med den. Bare satt meg fast. Innmari kjedelig Selvom den dro seg fram i natt da veien var føyka helt igjen, så var det desverre bare å heise det hvite flagget idag tidlig.. Da får den heller stå å slappe av i oppvarmet garasje for lav bil eller:p jeg kommer meg frem:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå