Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

..for lav bil eller:p jeg kommer meg frem:p

Hehe. Nei, den er jo ikke så lav egentlig. Litt lavere enn mye annet, men ikke så altfor meget :P Er vel også andre avgjørende faktorer som spiller inn.

-Dårlig dekk..

-Ubrøyta vei her på landet

-..og kunne vel heller ikke skadet med en clutch når man kjører seg "fast". :lol: Kunne tenkt meg manuell i disse dager..og kanskje en HØY 4x4 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å strø salt i såret her, men jeg har både senka bil, automat og dårlige bakdekk på 325 tds'n min, men har ennå ikke satt meg fast :wink: God trøst i diffbrems :D

Hehe.. Hovedveiene funker helt greit. Ikke noe fantastisk fremkomlighet, men det går. Det som er faen er veiene her på landet, hvor jeg bor :wink: Som ///Dk sier, helt jævlig:P Bare å lukke øya og gi gass, håpe på det beste :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å strø salt i såret her, men jeg har både senka bil, automat og dårlige bakdekk på 325 tds'n min, men har ennå ikke satt meg fast :wink: God trøst i diffbrems :D

Hehe.. Hovedveiene funker helt greit. Ikke noe fantastisk fremkomlighet, men det går. Det som er faen er veiene her på landet, hvor jeg bor :wink: Som ///Dk sier, helt jævlig:P Bare å lukke øya og gi gass, håpe på det beste :lol:

hehe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått bra hittil. Står jo bare inne. :P

hehe:p sånn er det med lav bil;) kanskje greit egentlig, sparer km og slipper å vaske så ofte og slipper steinsprut:p kanskje se te h***v**e å få senka min jeg å:P

Bare å si ifra det.. har fjærer liggende;)

kanskje det. mulig det blir litt lavt:p men du, hva kosta de pærene du kjøpte til tåkelysa dine?? og en link til siden er du snill:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått knipsa noen veldig kjappe bilder.

Før:

x6t9mrwbwra9cszngydt.jpg

(jeg var en smule oppgitt idet jeg setter meg inn på passasjersiden :P )

j96dgs5qai94pp79134p.jpg

Etter:

eualj0h6tg2umy5b51tx.jpg

qyoymghdcpkkcnjb8x77.jpg

xipulqqhg5sdcfvapez7.jpg

Ser ut som jeg har brøyta litt gitt :applause:

Jeg ser en ørliten fargeforskjell fra panser til skjermer. Men, bilen er elleve år gammel, så er vel ikke annet å forvente. Er veldig fornøyd. Fikk til og med nye blinkers. De var egentlig ødelagt fra før av :) Festene var ødelagt.

Alt i alt, veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...