///Driftking Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 godt du ble kvitt den møkka merca av en leiebil du hadde da. da hadde du bare satt deg fast i dag, det kan jeg love deg! godt å ha fått igjen bayern eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 ..for lav bil eller:p jeg kommer meg frem:p Hehe. Nei, den er jo ikke så lav egentlig. Litt lavere enn mye annet, men ikke så altfor meget Er vel også andre avgjørende faktorer som spiller inn. -Dårlig dekk.. -Ubrøyta vei her på landet -..og kunne vel heller ikke skadet med en clutch når man kjører seg "fast". Kunne tenkt meg manuell i disse dager..og kanskje en HØY 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Ikke for å strø salt i såret her, men jeg har både senka bil, automat og dårlige bakdekk på 325 tds'n min, men har ennå ikke satt meg fast God trøst i diffbrems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 du har tydeligvis ikke sett veien fra hovedveien ned til kristian. går midt i mellom 2 jorder så der føyker det fort igjen. også har han nexen gummi på hjula sine. f*** for noe dritt gummi! skjønner han godt jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Ikke for å strø salt i såret her, men jeg har både senka bil, automat og dårlige bakdekk på 325 tds'n min, men har ennå ikke satt meg fast God trøst i diffbrems Hehe.. Hovedveiene funker helt greit. Ikke noe fantastisk fremkomlighet, men det går. Det som er faen er veiene her på landet, hvor jeg bor Som ///Dk sier, helt jævlig:P Bare å lukke øya og gi gass, håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Ikke for å strø salt i såret her, men jeg har både senka bil, automat og dårlige bakdekk på 325 tds'n min, men har ennå ikke satt meg fast God trøst i diffbrems Hehe.. Hovedveiene funker helt greit. Ikke noe fantastisk fremkomlighet, men det går. Det som er faen er veiene her på landet, hvor jeg bor Som ///Dk sier, helt jævlig:P Bare å lukke øya og gi gass, håpe på det beste hehe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Fikk tatt et kjapt bilde med Iphone. Kommer sterkere tilbake med bilder Deilig at den er hel igjen, og nylakkert panser er heller ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Deilig med panser fritt for steinsprut ja tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Veldig:) Prøve å holde det sånn også nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Veldig:) Prøve å holde det sånn også nå da lykke til:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Gått bra hittil. Står jo bare inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Gått bra hittil. Står jo bare inne. hehe:p sånn er det med lav bil;) kanskje greit egentlig, sparer km og slipper å vaske så ofte og slipper steinsprut:p kanskje se te h***v**e å få senka min jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Gått bra hittil. Står jo bare inne. hehe:p sånn er det med lav bil;) kanskje greit egentlig, sparer km og slipper å vaske så ofte og slipper steinsprut:p kanskje se te h***v**e å få senka min jeg å Bare å si ifra det.. har fjærer liggende;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Gått bra hittil. Står jo bare inne. hehe:p sånn er det med lav bil;) kanskje greit egentlig, sparer km og slipper å vaske så ofte og slipper steinsprut:p kanskje se te h***v**e å få senka min jeg å Bare å si ifra det.. har fjærer liggende;) kanskje det. mulig det blir litt lavt:p men du, hva kosta de pærene du kjøpte til tåkelysa dine?? og en link til siden er du snill:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Da har jeg fått knipsa noen veldig kjappe bilder. Før: (jeg var en smule oppgitt idet jeg setter meg inn på passasjersiden ) Etter: Ser ut som jeg har brøyta litt gitt Jeg ser en ørliten fargeforskjell fra panser til skjermer. Men, bilen er elleve år gammel, så er vel ikke annet å forvente. Er veldig fornøyd. Fikk til og med nye blinkers. De var egentlig ødelagt fra før av Festene var ødelagt. Alt i alt, veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå