Lapin Kulta Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Flott bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 hehe, tvilling sim?Den minnet meg bare litt om VHF'en vi hadde i båten Har lyst på slik girspake som du har til min. Har du ettermontert, eller er det org.? Hehe, ja, tvilling sim. Bare for å ha sagt det, så er det høytaler montert i bilen, så jeg sitter ikke med den klubba inntil øret (er så mange som tror det). Den er nok ettermontert, ja. Men, det er det forrige eier som har ordna. Mener de selger den hos koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Flott bil du har! Tusen takk for det Ikke noe som er bedre å høre enn det Alltid moro med tilbakemld`er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Haha, jeg trodde det Ja, har sett noe lignende til salgs, må bli en slik med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Hehe.. Veldig pen å se på. Sammen med "resten" også Men, den er ufattelig kald om vinteren. Selvom jeg har automat, så har jeg kjørestilen med en arm på rattet og en på girkula Har ved flere annledninger "hengt" fast i den Skikkelig isete blir den til tider. Skal bli deilig med vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Haha, har du ikke varme i den altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Haha, har du ikke varme i den altså? Burde hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 ja kanskje det hadde vœrt tingen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Idag har jeg vært å fått slettet verdier til motor og girkasse, og resatt de. Håper på at dette kan være behjelpelig med å få ned forbruket. Har liggi på 1,6 på det værste nå gjennom vinteren. Stor takk til Richie, igjen, som gjorde dette for meg idag Foreløpig så ligger forbruket på 0,7, så det er forandring..Men, time vil show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Her skjer det lite om dagen.. Prøver å holde bilen så rein som mulig, men det er heller vanskelig på denne tida. Ble årets første vask med hageslangen i dag. Deilig å få gjort det skikkelig Også har den fått et lag med spray wax fra meguiars. Dårlig med bilder desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Idag har jeg vært å fått slettet verdier til motor og girkasse, og resatt de. Håper på at dette kan være behjelpelig med å få ned forbruket. Har liggi på 1,6 på det værste nå gjennom vinteren. Stor takk til Richie, igjen, som gjorde dette for meg idag Foreløpig så ligger forbruket på 0,7, så det er forandring..Men, time vil show Blitt noe bedre, Kristian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Idag har jeg vært å fått slettet verdier til motor og girkasse, og resatt de. Håper på at dette kan være behjelpelig med å få ned forbruket. Har liggi på 1,6 på det værste nå gjennom vinteren. Stor takk til Richie, igjen, som gjorde dette for meg idag Foreløpig så ligger forbruket på 0,7, så det er forandring..Men, time vil show Blitt noe bedre, Kristian? Ja, vil si det. Ligger på drøye literen på blandet kjøring nå. Det er jeg fornøyd med Takker igjen, Richie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Bare hyggelig vettu! Ser virkelig frem mot våren nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Bare hyggelig vettu! Ser virkelig frem mot våren nå!! Ditto Hehe. Skal bli moro å prøve det kn-kittet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 SJÆL!!!! og vi nærmer oss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå