Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

hehe, tvilling sim?

Den minnet meg bare litt om VHF'en vi hadde i båten ;)

Har lyst på slik girspake som du har til min. Har du ettermontert, eller er det org.?

Hehe, ja, tvilling sim. Bare for å ha sagt det, så er det høytaler montert i bilen, så jeg sitter ikke med den klubba inntil øret (er så mange som tror det). :lol:

Den er nok ettermontert, ja. Men, det er det forrige eier som har ordna. Mener de selger den hos koed. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Veldig pen å se på. Sammen med "resten" også :)

Men, den er ufattelig kald om vinteren. Selvom jeg har automat, så har jeg kjørestilen med en arm på rattet og en på girkula :P Har ved flere annledninger "hengt" fast i den :lol: Skikkelig isete blir den til tider. :lol:

Skal bli deilig med vår 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært å fått slettet verdier til motor og girkasse, og resatt de. Håper på at dette kan være behjelpelig med å få ned forbruket. Har liggi på 1,6 på det værste nå gjennom vinteren.

Stor takk til Richie, igjen, som gjorde dette for meg idag :D

Foreløpig så ligger forbruket på 0,7, så det er forandring..Men, time vil show :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det lite om dagen.. Prøver å holde bilen så rein som mulig, men det er heller vanskelig på denne tida.

Ble årets første vask med hageslangen i dag. Deilig å få gjort det skikkelig :) Også har den fått et lag med spray wax fra meguiars.

Dårlig med bilder desverre.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært å fått slettet verdier til motor og girkasse, og resatt de. Håper på at dette kan være behjelpelig med å få ned forbruket. Har liggi på 1,6 på det værste nå gjennom vinteren.

Stor takk til Richie, igjen, som gjorde dette for meg idag :D

Foreløpig så ligger forbruket på 0,7, så det er forandring..Men, time vil show :P

Blitt noe bedre, Kristian? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært å fått slettet verdier til motor og girkasse, og resatt de. Håper på at dette kan være behjelpelig med å få ned forbruket. Har liggi på 1,6 på det værste nå gjennom vinteren.

Stor takk til Richie, igjen, som gjorde dette for meg idag :D

Foreløpig så ligger forbruket på 0,7, så det er forandring..Men, time vil show :P

Blitt noe bedre, Kristian? :)

Ja, vil si det. Ligger på drøye literen på blandet kjøring nå. Det er jeg fornøyd med :P

Takker igjen, Richie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...