Kai-P. Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Ja, de penga.. Ble bra med sommerhjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Alt koster, men det blir jo veldig bra etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Ja, de penga.. Ble bra med sommerhjul! Takk takk:) Deilig å få de på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Alt koster, men det blir jo veldig bra etterpå Håper på det, ja Lekker litt eksos om dagen nå da. Alltid et eller annet Lekker helt bak ved sveisen til bakpotta såvidt jeg kjenner og ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 bare å få kjøpt eisenmann:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Alt koster, men det blir jo veldig bra etterpå Håper på det, ja Lekker litt eksos om dagen nå da. Alltid et eller annet Lekker helt bak ved sveisen til bakpotta såvidt jeg kjenner og ser. Hørte jeg eisenmann??? eller kladde igjen hullet.. edit:trykkleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Har tenkt tanken på eisenmann ja. Hvis jeg først skal bytte ut bakpotta. Noe jeg må ser det ut til. Var på svendsen idag, og de skulle ha nesten 6000,- for å fikse det..da med simons potte. Ikke aktuelt. ..EU kontroll til mandag. Blir vel 2`er feil med eksoslekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 DYRT A! fysj gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 DYRT A! fysj gitt Synes det var litt i overkant, ja. Noen erfaringer med supersport eksos?? ser GS har kampanje på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 er det billig nok, så verdt å teste kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Det jeg lurte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Er det for str som er penest da? (eisenmann). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Er det for str som er penest da? (eisenmann). 2x70mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Hvordan gikk det på Eu-kontrollen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå