///Driftking Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 det er jeg nysgjerrig på å! hvordan gikk det??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 På tide å skrive litt igjen. Bilen var på Eu-kontroll forrige uke. Blei ikke godkjent. En knirkeforing så må skiftes ut før han ville godkjenne den. Ikke noe store greier heldigvis. Så skal inn igjen 14 Mai, for å ordne dette. Ellers så er olje og filter byttet. Deilig å ha det gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Bilen levert hos Winther Hansen. Bytte bærearmsforing, og en knirkeforing(?), så er den eu-godkjent Ellers fungerer bilen utmerket om dagen (Er vel farlig å si sånt). Blir en skikkelig runde på den før 17 Mai. Skal bli deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Eu-godkjent uten feil. Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Gratulerer med dagen, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Endelig har jeg fått polert og vokset bilen. Meget fornøyd med resultatet Meguiars selvfølgelig.. Par bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Sweet =) Klar for sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Lekkert, Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Blank og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Takk=) ..Og ja, veldig klar for sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Mye er en bil som min verdt mon tro? =p Noen meninger? 179 på telleren. Sugen på ny bil om dagen, noe som er billigere å kjøre med, da jeg har god reisevei til jobb. Blir vel for mye tap til at det lønner seg å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Nå har jeg endelig fått bestilit meg ny eksos. Det ble Eisenmann, 2x70 Veldig spent på hvordan dette blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Eisenman er bare rått det! Ikke for mye bråk samtidig som det er veldig fin lyd. Du kommer helt sikkert til å bli fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Oi. Konge bra! Du vil garantert bli fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Dette blir knall bra, Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå