Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Kan jo gi deg hvertfall +1 på øyelokk da :) de så veldig pene ut.

men eksosen din, hvor handlet du? pris? bare byttet ut eksisterende bakpotte?

er på jakt etter en dobbelstuss jeg å skjønner du, hehe :D

Eisenmann eksosen bestilte jeg på Schmiedmann.no

Kom på ca 5800,- inkl. frakt. Var den bakre delen eksosanlegget bare, ja. Må tenke litt på de øyelokkene kjenner jeg. Syns det kan være tøft på andres biler, men ser det igrunn ikke helt for meg på min egen :lol: Men splitterne er heldigvis på vei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble rett og slett vakkert med en skikkelig eksos, Kristian! Det fortjente bilen din, for den gamle trakk ganske mye ned =)

Men jeg stemmer også nei til øyelokk, kompis =)

Den gamle var heelt ferdig :lol: Ikke spesielt vakker heller, nei. Men har da sett værre også :lol:

Takker for fine ord :) Noen bedre bilder er på vei.. Tatt idag :lol: Måtte ta en skikkelig vaskerunde, og noen nye pics :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble rett og slett vakkert med en skikkelig eksos, Kristian! Det fortjente bilen din, for den gamle trakk ganske mye ned =)

Men jeg stemmer også nei til øyelokk, kompis =)

Den gamle var heelt ferdig :lol: Ikke spesielt vakker heller, nei. Men har da sett værre også :lol:

Takker for fine ord :) Noen bedre bilder er på vei.. Tatt idag :lol: Måtte ta en skikkelig vaskerunde, og noen nye pics :D

Så jo ikke ille ut den gamle eksosen din da, men hjalp jo lite når den faktisk ikke hang sammen med resten av eksosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...